جمعه 1 تیر 1403

محرم را هرگز اینقدر خوشحال ندیده‌اید!(عکس)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
محرم را هرگز اینقدر خوشحال ندیده‌اید!(عکس)

سرمربی مس رفسنجان برای صعود تیمش به فینال جام حذفی بسیار خوشحال بود.

به گزارش "ورزش سه"، مس رفسنجان که با مشقت‌های فراوان به نیمه نهایی جام حذفی رسیده بود، امروز مقابل آلومینیوم در اراک در ضربات پنالتی برنده از زمین خارج شد و جواز حضور در فینال را به دست آورد.

در مسیر رسیدن مس به فینال جام حذفی، محرم نویدکیا زحمات زیادی کشید و تلاش بسیاری انجام داد. این سرمربی که با شخصیت آرام خود همواره زبانزد بوده، اما بعد از برد مقابل آلومینیوم به حدی خوشحال بود که رفتارهای جالبی نیز از خود به نمایش گذاشت.

نویدکیا همراه با شاگردانش جشن پیروزی گرفت؛ او وقتی قصد رفتن به سمت رختکن را داشت، با استقبال و تبریک حسین پورمحمدی مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان مواجه شد. در ادامه اعضای تیم مس از محرم خواستند برای تشکر و قدردانی به سمت هواداران بروند و او در مسیر رسیدن به هواداران خوشحالی بی حد و حصری را به نمایش گذاشت.

مشت‌های گره کرده و شادی بی وصف نویدکیا اتفاق ویژه ای بود که این سرمربی جوان و موفق در اراک تجربه کرد. او حالا ماجراجویی بعدی خود را در فینال حذفی مقابل تیمی ادامه می‌دهد که اسطوره آن محسوب می‌شود. بی‌شک محرم برای برد مقابل سپاهان هم نقشه خواهد کشید.

نویدکیا تا همین جا نیز با صعود به فینال حذفی برای مس رفسنجان یک تاریخ سازی انجام داده اما کسب اولین قهرمانی برای نارنجی‌پوشان فوتبال ایران اتفاقی است که محرم را به اوج خواهد رساند.

محرم را هرگز اینقدر خوشحال ندیده‌اید!(عکس) 2
محرم را هرگز اینقدر خوشحال ندیده‌اید!(عکس) 3
محرم را هرگز اینقدر خوشحال ندیده‌اید!(عکس) 4