پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1403

محرومیت‌زدایی باید فوری و آنی باشد / «بسیج و سپاه» مرد میدان‌های سخت

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
محرومیت‌زدایی باید فوری و آنی باشد / «بسیج و سپاه» مرد میدان‌های سخت

معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه گفت: محرومیت زدایی را باید فوری و آنی انجام دهیم، اگر سپاه و بسیج اولین نهاد نباشند دومین نهاد هستند که وارد عرصه می شوند و آخرین نهادی هستند که از آنجا خارج می‌شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما؛ سردار سیدضیاءالدین حزنی امروز در رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی که در حسینیه عاشقان ثارالله (ع) گرگان برگزار شد، اظهار کرد: ما با همه دولت‌ها کار کردیم که کمک کنیم که فاصله عقب ماندگی در روستاها کم شود. و یکی از این کارها جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهرهاست.

وی با اشاره به اینکه ورود سپاه به عرصه های محرومیت زدایی نباید به شکلی باشد که نزد افکار عمومی سپاه مسئول محرومیت زدایی شناخته شود، افزود: اگر این طور باشد سطح توقعات از سپاه و بسیج بالا برود چرا که مسئول محرومیت زدایی دولت است و ما باید به دولت در این راه کمک کنیم.

مشاور فرمانده کل سپاه تاکید کرد: این فقر نیست که مردم را آزار می دهد، احساس فقر و اختلاف طبقاتی و همچنین بی عدالتی در توزیع امکانات و پروژه هاست که باعث ناراحتی می شود.

سردار حزنی با تاکید بر اینکه ما آمده ایم که سخت کار کنیم نه اینکه کارها را در سطح کشور سخت کنیم، ادامه داد: برای انجام ندادن کار در مناطق محروم هزاران دلیل تراشیده می شود اما ما به یک دلیل و آن هم خوشنودی خداوند باید کارها را به نتیجه برسانیم.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه اولویت اصلی کشور ما مقابله با جنگ نرم است، ابراز کرد: جنگ نرم یعنی ایجاد تردید در دلها و ذهن های مردم، ایجاد رعب و وحشت و دو دلی و به هم زدن رابطه مردم با یکدیگر است.

مشاور فرمانده کل سپاه گفت: سازمان و تشکیلاتی ماندگار است که به مردم به عنوان ولی نعمت خود نگاه کند. چون همه مسئولین می آیند و می روند اما این مردم هستند که می مانند.

انتهای پیام /