جمعه 31 فروردین 1403

محمدیان: هنوز نمی‌دانم چرا از هیئت کشتی مازندران کنار گذاشته شدم!

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
محمدیان: هنوز نمی‌دانم چرا از هیئت کشتی مازندران کنار گذاشته شدم!

رئیس پیشین هیئت کشتی استان مازندران نسبت به برکناری اش واکنش نشان داد.

عسکری محمدیان پس از برکناری از ریاست هیئت کشتی استان مازندران گفت: باور کنید هنوز خودم هم دلیلش را نمی‌دانم. شاید گناه من این بوده که در رقابت‌های جهانی امسال 8 نماینده در کشتی آزاد و چند نماینده در کشتی فرنگی داشتیم. شاید گناه من این است که کشتی گیران مازندران در رقابت‌های جهانی سال گذشته بهترین عملکرد را داشتند. شاید گناه من این است که آزاد و فرنگی کاران نوجوان و جوان مازنی همواره در رقابت‌های مختلف ملی بهترین نتیجه‌ها را کسب کردند.

وی با بیان اینکه در طول ریاست هیئت کشتی استان مازندران همیشه خودم شخصا به سالن‌های کشتی سر می‌زدم گفت: برای اینکه از نزدیک در جریان وضعیت مربیان، کشتی گیران پایه و شرایط باشگاه‌های سازنده قرار بگیرم در همه شهر‌های استان حاضر بودم و در طول این مدت 3 رقابت بین المللی را در مازندران برگزار کردیم.

دارنده 2 مدال نقره المپیک خاطرنشان کرد: با همه توان برای ارتقای کشتی استان مازندران در این مدت تلاش شد و به لطف خدا و همراهی بسیاری از دوستان زحمتکش، بیشترین تعداد ملی پوش را در تمام رده‌های سنی داشتیم، اما در نهایت نشد که به اهداف دیگری که در برنامه داشتیم برسیم.

فدراسیون کشتی روز گذشته در حکمی امید شایگان را به عنوان سرپرست هیئت کشتی استان مازندران منصوب و عسکری محمدیان را برکنار کرد.

محمدیان 4 تیرماه سال 1399 به عنوان رئیس هیئت کشتی مازندران انتخاب شد، اما پیش از پایان مدت 4 ساله از سمت خود کنار گذاشته شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی