جمعه 10 فروردین 1403

محمدی: می خواهیم با بازی مقابل تیمهای برزگسال در بازیهای کشورهای اسلامی ترس امیدها بریزد / عشق خیلی ها تیم امید است

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
محمدی: می خواهیم با بازی مقابل تیمهای برزگسال در بازیهای کشورهای اسلامی ترس امیدها بریزد / عشق خیلی ها تیم امید است

سرپرست تیم امید گفت: می خواهیم با بازی مقابل تیمهای برزگسال در بازیهای کشورهای اسلامی ترس امیدها بریزد.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد محمدی سرپرست تیم امید در حاشیه بازدید مسئولین کمیته ملی المپیک از اردوی تیم امید اظهار داشت: با حضور صالحی‌امیری و مسئولین کمیته و فدراسیون اتفاقات خوبی رخ داد و باعث دلگرمی ماست. یک سری حمایت آغاز شده و رسانه ای هم شد. امیدوارم بزرگان ما در کمیته و فدراسیون نگاه ویژه‌تری به ما داشته باشند. پتانسیل حضور در المپیک در این بچه‌ها هست و شرایط خوبی داریم. دغدغه مهدوی‌کیا بازی‌های دوستانه است و باید تعداد بازی‌های ما با این بچه‌های 21 سال بیش‌تر باشد. نظر مهدوی کیا برای آماده‌سازی المپیک است و صرف تمرین کفاف نیست. این بچه‌ها آینده فوتبال ما هستند.

وی افزود: پیشنهاد فخری حضور در بازیهای پیش رو بود که با موافقت مهدوی کیا مواجه شد. برای بازی‌های کشورهای اسلامی درخواست حضور داریم و امیدواریم تیم‌های مصر و الجزایر هم با تیم اصلی بیایند تا ترس امیدهای ما بریزد.

سرپرست تیم امید در پاسخ به این سئوال که برخی از باشگاه ها نگران خستگی و مصدومیت بازیکنان خود هستند، بیان کرد: تمام اردوهای تیم امید این مسئله بوده، مصدومیت جزئی از فوتبال است و اولین صحبت مهدوی کیا در اردو این است که کسی خسته یا مصدوم نباشد. می‌خواهیم از حداکثر ظرفیت استفاده کنیم و عشق خیلی ها تیم امید است. در تمام جلسات تمرین این سوالات شده و در اردوی قبل حتی تمرین را به علت خستگی تغییر دادیم. بدن‌ها خسته هستند و فشار نمی‌آوریم اما بچه‌ها باید همکاری کنند و اطلاع بدهند.

وی درباره برگزاری اردوی خارجی برای تیم امید گفت: پیش‌بینی می‌کنیم قبل از مسابقات آسیا به اردوی خارجی برویم اما اول خرداد در اردو جمع می شویم و فکر نمی‌کنم مشکلی برای اعزام داشته باشیم. امیدوارم 7 خرداد اعزام شویم و 11 خرداد اولین بازی را داشته باشیم.

انتهای پیام /