دوشنبه 14 خرداد 1403

محمد سرافراز

محمد سرافراز

خبرگزاری فارس

وب‌گاه عصر ایران

منصور براهیمی: سال 94 فیلمنامه کامل سریال سعدی برای تلویزیون نوشته شد؛ اما ماجرا در همان نقطه متوقف ماند و پس از آن هیچ اتفاقی نیفتاد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: سال 90 خبر ساخت سریالی «الف ویژه» درباره شیخ اجل و استاد سخن «سعدی» دل طرفداران این شاعر پرآوازه را شاد کرد. سال 94 فیلمنامه کامل این سریال برای تلویزیون نوشته شد؛ اما ماجرا در همان نقطه متوقف ماند و پس از آن هیچ اتفاقی نیفتاد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حالا طائب با آن طائب دو دهه پیش و حتی با آن طائب یکسال پیش هم تفاوت کرده است؛ تحلیل‌هایی مانند برادرش مهدی ارایه می‌کند و میل به سخنرانی در او بیشتر شده است. مشخص نیست که آیا او از این سیاست جدید قصد ورود به عرصه رسمی سیاست را دارد یا خیر.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طائب با آن طائب دو دهه پیش و حتی با آن طائب یکسال پیش هم تفاوت کرده است؛ تحلیل‌هایی مانند برادرش مهدی ارایه می‌کند و میل به سخنرانی در او بیشتر شده است. مشخص نیست که آیا او از این سیاست جدید قصد ورود به عرصه رسمی سیاست را دارد یا خیر

وب‌گاه خبر آنلاین

اعتماد نوشت: او 13 سال بر سازمانی ریاست می‌کرد که بسیاری آن سازمان و شخص طائب را قدرتمندتر از وزیر و وزارت اطلاعات ارزیابی می‌کردند. یکی از علل ایجاد چنین ذهنیتی را می‌توان دست باز این سازمان و همچنین عدم پاسخگویی این نهاد امنیتی به افکار عمومی دانست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اعتماد در گزارش نخست صفحه اول امروز خود نگاهی به زندگی و سابقه حسین طائب، رئیس سابق اطلاعات سپاه داشته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

حالا در کنار وحید جلیلی که قائم مقام صداوسیما و تقریبا مسئولیت مدیریت تولید محتوا در این سازمان را بر عهده دارد، علی‌رضا خدابخشی، خواهرزاده سعید جلیلی هم به‌سمت رییس ستاد انتخابات صداوسیما منصوب شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

دو نیروی مطرح یعنی جلیلی و جبلی، در عمل همه کاره سازمان بزرگ صداوسیما هستند و مدیریت آن را برعهده دارند. سیطره برخی خاندان جلیلی در صداوسیما در حالی است که با چشم‌انداز انتخابات 1402، جلیلی‌ها با گام‌های استوار از پارک‌وی به سمت بهارستان در حرکت‌اند.

خبرگزاری تسنیم

شمس آذر قزوین فاصله خود با صعود به لیگ برتر را به کمترین حد ممکن رساند.

وب‌گاه عصر ایران

در نطق رییس جمهوری ایران در مجمع عمومی سازمان ملل کم‌دقتی‌هایی مشاهده شد که ناظران به حساب اطلاعات تاریخی کمتر او به نسبت اسلاف خود و نیز ضعف مشاوران تنظیم‌کننده یا مشورت‌دهنده گذاشتند.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: پیمان جبلی، رئیس صداوسیما در پاسخ به این سوال که «چند وقتی است مصاحبه‌هایی از شما در فضای مجازی منتشر می‌کنند که گویی از قدیم‌الأیام با فیلترینگ و محدود کردن فضای مجازی موافق بوده‌اید» گفت: «این دوستان در فضای مجازی به‌نوعی می‌خواهند موضوع 20 سال پیش را به موضوعات روز ربط دهند، خیلی تمایلی ندارم وارد واکنش نشان دادن و بحث‌وجدل‌های این‌چنینی بشوم.»

خبرگزاری تسنیم

سالی که گذشت اولین سال جدی اجرای برنامه‌های تحولی در صدا و سیما بود اما هنوز فاصله زیادی با اهدافی که در دوره تحول تحت عنوان «هویت محوری و عدالت‌گستری» بیان شد دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تاج گفت: یک ریال نگرفتم، گردنم کلفت است اما در برابر قانون از مو باریک‌تر است.

وب‌گاه ورزش سه

تیم خوشه طلایی بازی های خانگی خود را به استادیوم کارگران زنجان منتقل کرده است، در حالی که بعید به نظر می رسد، استادیوم شهید چمران ساوه وضعیت بدتری نیست به این استادیوم داشته باشد!

وب‌گاه مشرق نیوز

شورای عالی فضای مجازی از ابتدای تاسیس تاکنون 3رئیس جمهور را به خود دیده اما بخش اعظم عمرش در دوره ریاست جمهوری روحانی سپری شده که بیشترین نقد را نیز در این دوره دریافت کرده است.