دوشنبه 2 مهر 1403

محمد مخبر مشاور و دستیار رهبری شد

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
محمد مخبر مشاور و دستیار رهبری شد

رهبر انقلاب در حکمی آقای دکتر محمد مخبر را به عنوان مشاور و دستیار رهبری منصوب کردند رهبر انقلاب در حکمی آقای دکتر محمد مخبر را به عنوان مشاور و دستیار رهبری منصوب کردند به گزارش عرشه آنلاین؛ رهبر انقلاب در حکمی آقای دکتر محمد مخبر را به عنوان مشاور و دستیار رهبری منصوب و وظیفه ایشان را امتداد سیاست مدبرانه دولت شهید رئیسی برای شناسائی و بکارگیری نیروهای جوان و نخبه جهت کمک به دستگاههای...

رهبر انقلاب در حکمی آقای دکتر محمد مخبر را به عنوان مشاور و دستیار رهبری منصوب کردند

به گزارش عرشه آنلاین؛ رهبر انقلاب در حکمی آقای دکتر محمد مخبر را به عنوان مشاور و دستیار رهبری منصوب و وظیفه ایشان را امتداد سیاست مدبرانه دولت شهید رئیسی برای شناسائی و بکارگیری نیروهای جوان و نخبه جهت کمک به دستگاههای مختلف، تعیین کردند.

متن حکم رهبر انقلاب به این شرح است:

جناب آقای دکتر محمد مخبر دام توفیقه

با عنایت به خدمات متعهدانه و تأثیرگذار جناب‌عالی در عرصه‌های مدیریتی و اقتصادی بویژه در دولت شهید رئیسی، و سیاست درست و مدبرانه‌ی بکارگیری نخبگان و جوانان پرانگیزه و تلاشگر در اجرای طرحهای گوناگون، شما را به عنوان مشاور و دستیار رهبری منصوب میکنم.

انتظار میرود در امتداد سیاست مزبور، شناسائی نیروهای جوان و همکاری با آنان را با برنامه‌ریزی منطقی، پی گرفته و در کمک به دستگاههای دولتی و غیره از آن بهره‌برداری نمائید.

توفیقات شما را از خداوند متعال مسألت می‌کنم.

منبع: تسنیم --> هم اکنون دیگران می خوانند

بیشتر بخوانید

محمد مخبر مشاور و دستیار رهبری شد 2