یک‌شنبه 10 تیر 1403

محمود کریمی

محمود کریمی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: طبق اعلام معاونت اشتغال وزارت کار، در طول 4 ماه گذشته 254 هزار نیروی کار در سامانه جست‌وجوی شغل ثبت‌نام کرده‌اند و 261 هزار فرصت شغلی توسط کاریابی‌ها و کارفرمایان بارگذاری شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

نگاه می‌کنم و دقت به این‌که آتش دشمنان بر روی چه کسانی بیشتر متمرکز شد تا دودستگی و چنددستگی ایجاد کند.

خبرگزاری تسنیم

هیئت‌ها و حسینیه‌های سراسر کشور همزمان با میلاد سراسر خیر و برکت امام زمان (عج) مراسم شادی و سرور برگزار می‌کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

همزمان با فرارسیدن نیمه شعبان و سالروز میلاد امام زمان (عج) هیأت‌های مذهبی، مساجد و اماکن متبرکه مجالس جشن و شادی برگزار می‌کنند.

وب‌گاه فرارو

طا‌ها رمضانی، مدیرکل دفتر سیاستگذاری و توسعه اشتغال وزارت کار گفته در پاییز 1402 نرخ بیکاری فارغ التحصیلان 11.4 درصد بوده و این نرخ بالاتر از نرخ بیکاری عمومی است که نیازمند برنامه ریزی ویژه برای اشتغال فارغ‌التحصیلان است.

وب‌گاه خبر آنلاین

نرخ بیکاری فارغ التحصیلان دانشگاهی در سه مقطع کاردانی، کارشناسی و ارشد در پاییز امسال اعلام شد.

وب‌گاه الف

معاون اشتغال وزیر کار گفت: بیش از 35 درصد اشتغال ایجادی در سامانه رصد اشتغال و 80 درصد اشتغال ایجادی حوزه مشاغل خانگی توسط زنان صورت گرفته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محمود کریمی به دلیل انتقاد از برنامه حسینیه معلی عذرخواهی کرد. محمود کریمی به دلیل انتقاد از برنامه حسینیه معلی عذرخواهی کرد. به گزارش عرشه آنلاین، محمود کریمی مداح مشهور گفت: می خواهم درباره حرف های اخیرم یک موضوعی را می گویم. بین ما و رفقایی که در عرصه ستایشگری تلاش می کنند، یک قرارداد نانوشته ای بود - مثل یک قانون - که اگر کسی نقدی دارد، تلفنی یا حضوری آن را مطرح کند و جواب بگیرد....

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یازدهم شعبان، سالروز میلاد حضرت علی‌اکبر (ع) است و هر ساله به این مناسبت، هیأت‌های مذهبی، اماکن متبرکه و مساجد، مجالس جشن برگزار می‌کنند.

خبرگزاری تسنیم

معاون اشتغال وزارت کار با اشاره به کاهش نرخ بیکاری فارغ التحصیلان گفت: به صورت جدی روی بیکاری این قشر تمرکز کرده‌ایم و همکاری خوبی با وزارت علوم و معاونان علمی شروع کرده‌ایم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون اشتغال وزیر کار با اشاره به کاهش جمعیت بیکاران کشور، گفت: از جمعیت بیکار کشور در 2.5 سال اخیر حدود 300 هزار نفر کاهش داشتیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حاج محمود کریمی، مداح مشهور درباره برنامه «حسینیه معلی» انتقاداتی را مطرح کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حواشی برنامه تلویزیونی «حسینیه معلی» کماکان ادامه دارد و این بار نزار قطری، مداح مشهور قطری که از داوران این برنامه است، خبرساز شده است. حواشی برنامه تلویزیونی «حسینیه معلی» کماکان ادامه دارد و در اتفاقی نادر و عجیب، مردان در برنامه در شبکه 3 دامن به پا کردند. به گزارش عرشه آنلاین؛ علاوه بر این نزار قطری، مداح مشهور قطری که از داوران این برنامه است، خبرساز شده است.

خبرگزاری تسنیم

مطابق آخرین مصوبه شورای عالی اشتغال مقرر شد تا بانک مرکزی با پیگیری از شورای پول و اعتبار نسبت به افزایش تسهیلات قرض‌الحسنه فردی خود اشتغالی اقدام نماید.

خبرگزاری تسنیم

معاون اشتغال وزارت کار با بیان اینکه فارغ التحصیلان 40درصد بیکاران کشور هستند افزود: فاصله نرخ بیکاری فارغ‌التحصیلان نسبت به کل بیکاری کشور در ابتدای شروع دولت حدود 6درصد بوده, تلاش دولت رساندن به 2درصد تا پایان دولت است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم فوتبال سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا باید در دیدار رفت به مصاف الهلال عربستان برود. این بازی به میزبانی ایران و در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار می‌شود و شاگردان «ژوزه مورایس» به دنبال پیروزی در این بازی هستند تا در دیدار برگشت که در ریاض برگزار می‌شود، کار آسان‌تری برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی داشته باشند. محمود کریمی...