سه‌شنبه 10 مهر 1403

محمود کریمی

محمود کریمی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

گلچین مولودی ویژه ولادت حضرت زهرا (س) با نوای مداحان اهل بیت (ع) در اینجا قابل دریافت است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مراسم چهلمین روز شهادت سردار شهید سلیمانی فرمانده نیروی قدس در محل مصلی امام خمینی (ره) تهران برگزار شد.

خبرگزاری میزان

آئین چهلمین روز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، فرمانده نیروی قدس سپاه و جمعی از مقامات لشکری و کشوری در مصلی تهران برگزار شد.

خبرگزاری ایسنا

همزمان با فرارسیدن میلاد حضرت زهرا (س) 20 جمادی‌الثانی که در تقویم شمسی به نام روز مادر و زن نیز نامگذاری شده است، مراسم جشن در مساجد، هیأت‌ها و اماکن دینی کشور برگزار می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

هیئت‌های مذهبی در کنار مردم قدر شناس ایران اسلامی در روز تشییع پیکر سردار دل‌ها فریاد زدند که تا پای جان در مقابل زورگویی‌های استکبار جهانی یعنی آمریکا و ایادی آن ایستاده اند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فیلمی از مداحی محمود کریمی برای شهیدان ابومهدی المهندس و سردار قاسم سلیمانی را اینجا بشنوید.

وب‌گاه فرارو

حبیب کاشانی پیش از این گفته بود به هیچ پست و عنوانی افتخار نمی‌کنم و در روزگاری که برخی از مدیران کلیدی‌اش سر از زندان درآوردند، برای کسب عنوان ریاست فدراسیون فوتبال به میدان بازگشته است.

خبرگزاری تسنیم

محمود کریمی شعری را با مطلع (ویلاه یا لیث الحشد) در تجلیل از مقام شهیدان سلیمانی و ابومهندس خواند.

خبرگزاری تسنیم

در این گزارش قطعه‌ها‌ی صوتی مداحی در مراسم وفات حضرت ام‌البنین (س) و پاسداشت شهدای مقاومت را می‌شنوید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - هشتمین روز از سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر درحالی برگزار شد که «سیدعباس صالحی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خلال بازدید از کاخ جشنواره، از اظهارت روز گذشته کارگردان فیلم «خروج» گلایه کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی هفته گذشته نام 10 نفر را به‌عنوان هیأت انتخاب ائتلاف اصولگرایان در تهران معرفی کرد. آشنایی با کارنامه سیاسی و مشی فکری این افراد، می‌تواند تا حدی گویای نحوه تصمیم‌گیری‌های آنها در بستن لیست اصولگرایان باشد.

خبرگزاری ایسنا

امسال در سی و پنجمین دوره از جشنواره موسیقی فجر از چهار چهره موسیقی از جمله نادر مشایخی، حسن اسکندری، هوشنگ ظریف و افلیا پرتو تقدیر خواهد شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فایل صوتی گلچین مداحی وفات حضرت ام البنین (س) با نوای مداحان اهل بیت (ع) در اینجا قابل دریافت است.

خبرگزاری دانا

گروه موسیقی «بانگ نو» به سرپرستی نسترن هاشمی و خوانندگی مهیار شادروان در ششمین جشنواره موسیقی فجر تازه‌ترین کنسرت خود را برگزار می‌کند.