سه‌شنبه 10 مهر 1403

محمود کریمی

محمود کریمی

خبرگزاری تسنیم

مراسم بزرگداشت فرماندهان شهید قاسم سلیمانی و ابوالمهدی مهندس و دیگر شهدا با حضور گسترده مردم در مصلی امام‌خمینی (ره) برگزار شد.

خبرگزاری ایسنا

با وجود اعلام روابط عمومی کل سپاه مبنی بر لغو مراسم امشب (یکشنبه) وداع با پیکر سپهبد شهید قاسم سلیمانی در مصلی تهران به علت طولانی شدن مراسم تشییع در مشهد، مراسم عزاداری در رثای سردار سلیمانی در مصلی تهران برپاست.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فایل صوتی مداحی در مراسم یادبود شهید سردار حاج قاسم سلیمانی دراینجا قابل دریافت است.

خبرگزاری میزان

همزمان با فرارسیدن 13 جمادی‌الاول سالروز شهادت حضرت زهرا (س) به روایت 75 روز، مجلس عزاداری فاطمیه اول در مساجد، هیأت‌ها و اماکن مذهبی کشور برگزار می‌شود.

وب‌گاه فرارو

صبح امروز جمعه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.

وب‌گاه خبر آنلاین

شهرک شهید دقایقی تهران، محل سکونت شهید سردار سپهبد قاسم سلیمانی با حضور مردم شهید پرور و مسئولین لشکری و کشوری غرق در ماتم و عزاست.

خبرگزاری تسنیم

پربازدیدترین اخبار گروه فرهنگی تسنیم در 24 ساعت گذشته را به تفکیک بخوانید.

وب‌گاه مشرق نیوز

سیدمهدی میرداماد می‌گوید: مداح اگر برای امرار معاش شغل دیگری داشته باشد سراغ رقم تعیین کردن برای جلسه هیأت نمی‌رود زیرا این امر مشابه ارزان فروختن است و در جامعه هم تاثیر بدی دارد و...

خبرگزاری تسنیم

ویدئوی مولودی‌خوانی محمود کریمی با لهجه لری در شب میلاد حضرت زینب (س) در هیئت رایالعباس (ع) امامزاده علی‌اکبر چیذر را بشنوید.

خبرگزاری تسنیم

فایل صوتی گلچین مولودی ولادت حضرت زینب‌کبری (س) قابل دریافت است.

خبرگزاری تسنیم

تابلوهای معاملات بازارهای مختلف بورس انرژی شاهد انجام معاملاتی به ارزش بیش از 361 هزار میلیارد ریال در دوره 9 ماه امسال بوده‌اند که در مقایسه با مدت مشابه پارسال با ارزشی بیش از 96 هزارمیلیارد ریال، میزان رشدی بیش از 277درصد را تجربه کرده‌اند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فایل صوتی گلچین مولودی ویژه ولادت حضرت معصومه (س) در اینجا قابل دریافت است.