سه‌شنبه 2 تیر 1405

محموله‌های فوق سنگین وارداتی در بندر شهید رجایی تخلیه شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع

بندرعباس - ایرنا - مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: دو نگله سنگین وارداتی به وزن 264 تنی و 162 تنی در منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی تخلیه شد.