پنج‌شنبه 31 خرداد 1403

محور مناظره‌های تلویزیونی قبل از پخش به نامزدها اعلام می‌شود

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
محور مناظره‌های تلویزیونی قبل از پخش به نامزدها اعلام می‌شود

رئیس صدا و سیما در حالی درباره مناظره‌ها می‌گوید که قبل از شروع، در اختیار نامزدها قرار می‌گیرد، هنوز نام مجری مناظرات رسماً اعلام نشده است.

- اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، پیمان جبلی رئیس صدا و سیما در صفحه ویراستی خود درباره محتوای مناظره‌ها و میزگردها تأکید کرده است که محورهای برنامه‌های مناظره و میزگردها هم قبل از برنامه به اطلاع ستادهای نامزدها رسانده خواهد شد.

او همچنین درباره نظرسنجی انتخاباتی صداوسیما نیز بیان کرده است که نتایج نظرسنجی‌های انتخاباتی مرکز تحقیقات صداوسیما برای ستادهای همه نامزدهای انتخابات ارسال می‌شود.

اخیراً ستاد انتخابات صداوسیما اطلاعیه‌ای را صادر کرده و تاکید کرده بود، نظرسنجی‌هایی که در فضای مجازی به رسانه ملی نسبت داده می‌شوند، صحت ندارند و سازمان صداوسیما تنها نظرسنجی‌هایی را می‌تواند تأیید کند که رسما از طرف مرکز تحقیقات صداوسیما منتشر می‌شود.

پخش همزمان مناظره‌های تلویزیونی برای ناشنوایان + جزئیات

رسانه ملی 5 مناظره 4ساعته را درنظر گرفته است که از شبکه یک سیما روی آنتن خواهند رفت، در حالی که پیش از این 3 مناظره 4ساعته تلویزیونی درنظر گرفته می‌شد.

طبق جدول پخش تنظیم‌شده توسط صداوسیما، مناظره‌ها در تاریخ‌های زیر برگزار خواهد شد: دوشنبه 28 خرداد / پنجشنبه 31 خرداد / جمعه 1 تیر / دوشنبه 4 تیر / سه‌شنبه 5 تیر

طبق برنامه، ساعت مناظره‌ها از 20 تا 24 خواهد بود.

گفتنی است، هنوز خبر رسمی درباره مجری مناظره‌ها منتشر نشده اما کماکان نام مهدی مهدی‌قلی که برنامه گفت‌وگومحورِ ضبطی «صف اول» را با نامزدهای ریاست‌جمهوری داشت به میان می‌آید که مناظره‌ها را او اجرا خواهد کرد. باید دید همین مجری هدایتگرِ مناظرات تلویزیونی خواهد بود یا نام دیگری در دقیقه 90 رسانه‌ای می‌شود؟