سه‌شنبه 17 مهر 1403

محور کندوان یک طرفه شد

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
محور کندوان یک طرفه شد

اقتصادنیوز: با اعلام ماموران پلیس راه از ساعت 17 امروز از مرزن‌آباد به سمت کرج یک طرفه خواهد شد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران درباره وضعیت جاده‌های مازندران اظهار کرد: تردد خودروها در محور کندوان پرحجم شد.

وی افزود: قرار بود تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 13 تا 24 امروز از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع شود و با اعلام ماموران پلیس راه از ساعت 16 تا 24 همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه شود و از ساعت 14 این محدودیت اجرا شد و از ساعت 17 محور کندوان یک‌طرفه می‌شود.

سرپرست جدید تیم ملی نوجوانان منصوب شد

رئیس پلیس راه مازندران اضافه کرد: معمولا پایان هفته‌ها شاهد افزایش حجم ترافیک در جاده های شمال هستیم که به همین منظور اعمال محدودیت‌های ترافیکی در دستور کار قرار گرفت.

جهان‌تاب با اشاره به اینکه تردد تمامی تریلی از محور هراز و تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت کماکان از محور کندوان ممنوع است، تصریح کرد: تردد تمامی کامیون و کامیونت به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی تا ساعت 24 امشب از محور هراز ممنوع است.

وی با تاکید بر ضرورت پرهیز از سرعت و سبقت غیرمجاز و ارتکاب به تخلفات حادثه‌ساز، گفت: مرکز کنترل پلیس با شماره تلفن‌های 21824420 و 21824434 با پیش شماره 011 در هر ساعتی پاسخگوی شهروندان درباره آخرین وضعیت جاده‌های استان مازندران استان است.

همچنین بخوانید