شنبه 5 آبان 1403

مخالف وزیر پیشنهادی: هیچ نسبتی با جوانان ندارد / موافق: دنیامالی در سطح ورزش پایه و قهرمانی سابقه درخشانی دارد + فیلم

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
مخالف وزیر پیشنهادی: هیچ نسبتی با جوانان ندارد / موافق: دنیامالی در سطح ورزش پایه و قهرمانی سابقه درخشانی دارد + فیلم

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو؛ در اخرین روز از جلسه بررسی رای اعتماد وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم در صحن علنی مجلس شورای اسلامی صلاحیت احمد دنیامالی وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان پرداختند. طبق آیین‌نامه داخلی ابتدا سخنگوی کمیسیون‌های تخصصی گزارشی از برنامه‌های مطرح شده از سوی وزرای پیشنهادی مربوط به کمیسیون خود ارائه می‌کنند. از سوی دیگر، در زمان بررسی برنامه‌ها و صلاحیت هر یک...

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو؛ در اخرین روز از جلسه بررسی رای اعتماد وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم در صحن علنی مجلس شورای اسلامی صلاحیت احمد دنیامالی وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان پرداختند.

طبق آیین‌نامه داخلی ابتدا سخنگوی کمیسیون‌های تخصصی گزارشی از برنامه‌های مطرح شده از سوی وزرای پیشنهادی مربوط به کمیسیون خود ارائه می‌کنند.

از سوی دیگر، در زمان بررسی برنامه‌ها و صلاحیت هر یک از وزرای پیشنهادی نیز 2 نفر از نمایندگان مجلس به عنوان مخالف و 2 نفر به عنوان موافق آن وزیر پیشنهادی به مدت 15 دقیقه به ایراد سخنرانی سخنرانی می‌پردازند.

پس از آن وزیر به مدت 30 دقیقه برای دفاع از برنامه و صلاحیت وزیر مطروحه وقت خواهند داشت.

وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان: همه تلاش خود را می‌کنم که شفافیت در بحث ورزش حرفه‌ای به رسمیت شناخته شود 1403/05/31 - 12:07

احمد دنیامالی در صحن علنی مجلس:

ساماندهی و گسترش ورزش حرفه‌ای را دنبال خواهیم کرد.

یک جریاناتی در ورزش حرفه‌ای هست که بحث مهم آن نبودن شفافیت است.

همه تلاش خود را می‌کنم که شفافیت در بحث ورزش حرفه‌ای به رسمیت شناخته شود.

آیین نامه مالی بازی جوانمردانه را که در برنامه هفتم پیشرفت تدوین شده بود پیگیری می کنم.

امروزه ما 33 هزار باشگاه داریم که در سراسر کشور هستند که بخش عظیمی از مسئولیت دولت در حوزه ورزش و تندرستی ملی را به دوش می‌کشند این باشگاه‌ها می‌توانند اشتغال آفرینی پایدار در حوزه ورزش داشته باشند.

اطمینان دارم اگر مشوق‌های لازم را برای آنها ایجاد بکنیم حتماً می‌توانیم شاهد توسعه کمی و کیفی در در بحث سهم آنها در تولید ناخالص داخلی کشور باشیم.