چهارشنبه 11 مهر 1403

مدافع بارسا: یادم رفته بود چطور خوشحالی گل کنم!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
مدافع بارسا: یادم رفته بود چطور خوشحالی گل کنم!

اینیگو مارتینز، مدافع بارسلونا که عملکرد خوبی در بازی مقابل یانگ بویز از خود نشان داد، می‌گوید فراموش کرده بود پس از گل زدن چگونه خوشحالی کند!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در شب باشکوه ورزشگاه المپیک، با نتیجه 5-0 از سد یانگ بویز گذشت و موفق شد اولین پیروزی‌اش را در لیگ قهرمانان اروپا به دست بیاورد. یکی از بهترین بازیکنان زمین در این بازی اینیگو مارتینز بود که علاوه‌بر نمایش خوب در دفاع، موفق به ثبت یک گل و یک پاس گل شد.

او در مصاحبه پس از بازی به این درخشش اشاره و همچنین درباره تعویضش در دقایق پایانی که گفته می‌شد به دلیل مصدومیت است، صحبت کرد.

این مدافع ابتدا در مورد گلش گفت:«از گل و سه امتیاز راضی هستم. به هر نحوی بود باید برنده می‌شدیم. از عملکرد دفاعی و تهاجمی که داشتیم خوشحالم. کار تیمی خوب بود. بازی خوبی بود. درباره گلم باید بگویم که فراموش کرده بودم چطور خوشحالی کنم چون مدت زیادی بود که گل نزده بودم.»

او سپس درباره تعویضش که به نظر می‌رسید به دلیل مصدومیت است، ادامه داد:«من خوبم، مشکلی ندارم. فقط خسته بودم. می‌توانستم ادامه دهم ولی بهتر بود تعویض شوم.»

مارتینز در مورد تأثیر هانسی فلیک بر تیم گفت:«از زمانی که فلیک آمده، ایده‌های او را به خوبی درک کرده‌ام. ما به این سبک بازی عادت کرده‌ایم و پرس بالا در زمین این موضوع را نشان می‌دهد.»

مدافع بارسا: یادم رفته بود چطور خوشحالی گل کنم! 2