سه‌شنبه 3 مهر 1403

مددی: فکر نمی‌کردم رباطی، بازیکن اماراتی را شکست دهد

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
مددی: فکر نمی‌کردم رباطی، بازیکن اماراتی را شکست دهد

نایب رئیس بانوان فدراسیون بدمینتون گفت: با توجه به نتایج رباطی در مسابقات بین‌المللی جوانان او را به کمپ توسعه آسیا معرفی می‌کنیم.

- اخبار ورزشی -

فریبا مددی در خصوص درخشش زهرا رباطی در مسابقات بدمینتون بین‌المللی سریز جوانان به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: رباطی در دو دوره مسابقات آسیای میانه عنوان قهرمانی را در رده سنی زیر 15 و 17 سال کسب کرده بود و خانواده و فدراسیون از او حمایت می‌کند.

نایب رئیس بانوان فدراسیون بدمینتون افزود: ما برنامه‌هایی برای او در نظر داریم که در رده سنی جوانان ارتقاء رنکینگ داشته باشد همچنین در مسابقات بزرگسالان هم شرکت کند؛ با این حال امسال در دو مسابقه آسیای میانه و اندونزی بازی و دو هفته در کمپ مالزی تمرین کرد که حضور در این مسابقات به کسب تجربه او کمک می‌کند.

لیگ برتر بدمینتون | پیروزی چادرملو برابر نماینده زاهدان + فیلم

مددی همچنین با بیان این مطلب که فکر نمی‌کرد رباطی در این مسابقات بازیکن اماراتی را شکست دهد، ادامه داد: مسابقات بین المللی سریز جوانان در بحرین در رده سنی زیر 19 سال برگزار شد که فکر نمی‌کردم بتواند بازیکن اماراتی را شکست دهد چون هندی الاصل است که خدا را شکر این بازیکن را شکست داد طوری که من شنیدم حاضران در سالن به وجد آمده بودند و او را تشویق می‌کردند و مربی آن بازیکن هم به او تبریک گفته بود.

وی یادآور شد: ما برنامه ریزی می‌کنیم دو سه بازیکن جوان را در مسابقات متعدد شرکت دهیم که قطعا در ارتقاء سطح فنی شان تاثیر دارد.

مددی همچنین از حضور مبینا ندایی در کمپ توسعه آسیا خبر داد: امسال مبینا ندایی هم به رده سنی بزرگسالان می‌رود بازیکن خیلی خوبی است که هفته آینده به کمپ توسعه آسیا دعوت شده است و ما زهرا رباطی را هم به این کمپ معرفی می‌کنیم.

وی در پایان با اشاره به برنامه ریزی برای انتخاب برترین‌ها برای حضور در مسابقات بین المللی جام فجر اظهار کرد: ما بازیکنان خیلی خوبی در رده سنی زیر 15 و زیر 17 سال داریم و ماهی یک بار کمپ تمرینی برای بازیکنان نوجوان با مربیگری ثریا آقایی داریم که دو روز گذشته ده روز تمرین‌شان در تبریز تمام شد.

نایب رئیس بانوان فدراسیون بدمینتون تصریح کرد: ما این تمرینات را تا بهمن ماه ادامه می‌دهیم که بهترین‌ها را برای حضور در مسابقات بین المللی جام فجر و جوانان انتخاب کنیم و همچنین برای مسابقات آسیای میانه که سال آینده برگزار می‌شود. یکی دو نفر را در نظر می‌گیریم که در مسابقات برون مرزی حضور داشته باشند.