دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

مدیر رم جدا نشده مشتری پیدا کرد: النصر!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
مدیر رم جدا نشده مشتری پیدا کرد: النصر!

تیاگو پینتو ماه آینده رسماً رم را ترک خواهد کرد و اکنون گفته می‌شود که النصر می‌خواهد او را به خدمت بگیرد.

به گزارش "ورزش سه"، پینتوی 39 ساله از ژانویه 2021 مدیر ورزشی جالوروسی است و اکنون تایید شده است که در 3 فوریه امسال از این تیم جدا می‌شود و به دوره سه ساله‌اش در پایتخت ایتالیا پایان می‌دهد.

در زمان حضور او با رم قهرمان لیگ کنفرانس اروپا شد و سال بعد توانست به فینال لیگ اروپا راه پیدا کند.

رم اکنون در حال آماده شدن برای مشخص کردن جانشین پینتو است و گزارش‌ها حاکی از آن است که گزینه اصلی آنها فردریک ماسارا است که پس از جدایی غیرمنتظره از میلان در تابستان گذشته همچنان بیکار است. ماسارا قبلاً از سال 2011 تا 2019 را در پایتخت ایتالیا گذرانده بود.

همانطور که رسانه‌های عربستانی و ایتالیایی گزارش داده‌اند، پینتو می‌تواند پس از جدایی از رم، به عربستان سعودی برود و در آنجا مشغول به کار شود.

النصر عربستان که در حال حاضر یک تیم قدرتمند تشکیل داده است و ستاره‌های زیادی از جمله کریستیانو رونالدو و سادیو مانه را در اختیار دارد، علاقه‌مند به جذب تیاگو پینتو است. سعودی‌ها علاوه‌بر ارتقای تیم‌شان در داخل زمین قصد دارند در پست‌های مدیریتی نیز افراد بامهارت و دانش زیادی را قرار دهند تا بتوانند در چند زمینه متفاوت پیشرفت کنند.

در ماه‌های اخیر، این مدیر 39 ساله به تاتنهام و لیورپول هم لینک شده است و این نشان می‌دهد که او گزینه‌های زیادی برای تصمیم در مورد آینده‌اش دارد.

مدیر رم جدا نشده مشتری پیدا کرد: النصر! 2