دوشنبه 7 آبان 1403

مدیر فوتبالی النصر درباره سی آر سون / النصر هر چه دارد از رونالدو دارد!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
مدیر فوتبالی النصر درباره سی آر سون / النصر هر چه دارد از رونالدو دارد!

مدیر فوتبال باشگاه النصر می‌گوید در یک سال گذشته کریستیانو رونالدو مهمترین عامل در عملکرد این تیم در میدان بوده است.

به گزارش "ورزش سه"، با اینکه در حال حاضر و با پایان نیم‌فصل اول لیگ روشن عربستان، الهلال با اختلاف 7 امتیاز جلوتر از النصر صدرنشین است ولی مدیر فوتبال باشگاه زردپوش شهر ریاض می‌گوید اطمینان دارد تیمش در پایان فصل قهرمان لیگ خواهد شد.

در حال حاضر که لیگ روشن به نیمه رسیده و تا پایان جام ملتهای آسیا تعطیل شده است الهلال از 19 بازی با 53 امتیاز در صدر ایستاده و النصر با تعداد بازی مساوی 46 امتیازی است و در رتبه دوم قرار دارد.

مارسلو سالازار برزیلی به عنوان مدیر فوتبال باشگاه النصر در گفتگو با سایت اتلتیک گفت:" ما تیمی هستیم که می‌توانیم در هر رقابتی که در آن حضور داریم قهرمان بشویم. هیچ چیز غیرممکن نیست و این انگیزه اصلی ما برای تلاش در النصر است".

مدیر فوتبال النصر در ادامه به گزارش اخیری که درباره رابطه ویژه بین کریستیانو رونالدو و سرمربی این تیم، لوئیس کاسترو، منتشر شده بود واکنش نشان داد و گفت:" رابطه کریستیانو و مربی ما بهترین رابطه‌ای است که در فوتبال می‌شود دید. رابطه‌ای صریح و بسیار دوستانه. من کمتر رابطه‌ای بین یک مربی و بازیکن فوتبال دیده‌ام که اینقدر مثال‌زدنی باشد. و البته رابطه آنها صد در صد حرفه‌ای است".

وقتی از سالازار پرسیده شد که حرفه‌ای‌گری رونالدو را با کدام ستاره بزرگی که سابقه کار کردن با آنها را دارد مقایسه می‌کند، او در پاسخ گفت:" وقتی کریس به النصر آمد ما حرفه‌ای‌های زیادی داشتیم مثل گوستاو، داوید اوسپینا، آلوارو گونزالس که همه برای بازیکنهای جوان‌تر الگو بودند. ولی هیچکس را نمی‌شود با رونالدو مقایسه کرد. نظم و انضباط حرفه ای و توجه او به کوچکترین جزئیات و تاثیرش در رختکن واقعا غیر قابل مقایسه است. رونالدو در این یک سال مهمترین عامل در عملکرد ما در زمین بوده و خودش و خانواده‌اش از شرایط فعلی در این کشور کاملا راضی‌اند".