سه‌شنبه 17 مهر 1403

مراسم معارفه مسئول بسیج دانشگاه شاهد برگزار شد

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
مراسم معارفه مسئول بسیج دانشگاه شاهد برگزار شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مراسم تکریم و معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شاهد با حضور رئیس دانشگاه، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، جانشین سازمان بسیج دانشجویی و جمعی از مدیران دانشگاه و جمعی از اعضا و ادوار بسیج دانشجویی، در سالن جلسات حوزه ریاست دانشگاه شاهد برگزار شد.

در ابتدای این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی و سپس به ترتیب آقایی‌زاده مسئول سابق بسیج دانشجویی و عزیزی مسئول جدید، مطالبی پیرامون بسیج دانشجویی بیان کردند.

مسئول جدید بسیج دانشجویی در این مراسم، گفت: دانشگاه شاهد غنی از ظرفیت‌های بالقوه و اثرگذار ست و حقیقتا وجود این ظرفیت‌ها است که دانشگاه شاهد را به یک دانشگاه ویژه و خاص تبدیل کرده است.

وی افزود: ان‌شاالله در دوره آتی تلاش و همت بسیج دانشجویی بر این خواهد بود که در بین جامعه علمی و فرهنگی دانشگاه شاهد نهاد پیشتاز و پیشرو در عرصه تحقق ظرفیت‌های بالقوه دانشگاه شاهد حضور پیدا کند.

احمد چلداوی رئیس دانشگاه شاهد در ادامه ضمت قدردانی از آقایی‌زاده و آرزوی توفیق برای عزیزی، به بیان مطالبی پیرامون وظایف اساسی دانشجویان پرداخت.

در ادامه کیارش به نمایندگی از ادوار بسیج دانشجویی ضمن ایراد سخن، متن پیام تقدیر قاضی‌زاده هاشمی معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید خطاب به آقایی‌زاده را قرائت کرد.