جمعه 7 اردیبهشت 1403

مربی پیکان: مقابل استقلال به سه امتیاز نیاز داریم

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
مربی پیکان: مقابل استقلال به سه امتیاز نیاز داریم

تهران ایرنا - مربی تیم فوتبال پیکان گفت: وضعیت پیکان به گونه‌ای است که باید در بازی مقابل استقلال به برتری رسیده و سه امتیاز کامل را به دست آورد.

«احمد کعبیان‌پور» در نشست خبری پیش از دیدار مقابل استقلال اظهار داشت: بازی حساس و مهمی را پیش رو داریم، استقلال برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا به میدان خواهد آمد و پیکان نیز تلاش می‌کند در این جدال به پیروزی برسد تا از خطر سقوط رهایی پیدا کند.

وی افزود: وضعیت پیکان به گونه‌ای است که باید در این بازی به برتری رسیده و سه امتیاز کامل را به دست آورد.

مربی پیکان درباره غیبت «عبدالله ویسی» در نشست خبری اعلام کرد: وی پس از بازی با تراکتور ا از سوی رضا کرمانشاهی اخراج شد و به دلیل صحبتی که با داور داشت از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با محرومیت دو جلسه‌ای روبرو شد و نمی‌توانست در نشست خبری حضور پیدا کند.

کعبیان‌پور تصریح کرد: مقابل استقلال بازیکن محروم و مصدوم نداریم و از تمام بازیکنان استفاده می کنیم و این شرایط خوبی را برای پیکان فراهم کرده است.

وی تاکید کرد: پیکان در لیگ برتر می‌ماند و سقوط نمی‌کند، زیرا بازیکنان مسوولیت پذیرند و آنها به خوبی شرایط تیم را درک می کنند.

مربی پیکان گفت: بازی رفت را پیکان میزبان بود و بازی در ورزشگاه آزادی برگزار شد، مسابقه فردا چنانچه در ورزشگاه شهدای شهر قدس انجام می گرفت، تعادل برقرار می شد، اما تصمیمی است که رییس سازمان لیگ گرفته و به آن احترام می‌گذاریم.

تیم فوتبال پیکان فردا ساعت 20:45 در هفته بیست‌ونهم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های ایران در ورزشگاه آزادی به مصاف استقلال خواهد رفت.

تیم فوتبال پیکان با کسب 27 امتیاز در جایگاه چهاردهم جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر قرار داشته و یکی از شانس‌های سقوط به لیگ آزادگان محسوب می‌شود.

*س_برچسب‌ها_س*