یک‌شنبه 27 خرداد 1403

مربی‌گری در رئال با رم فرق می‌کند / مورینیو: به رونالدو که نمی‌شود ضربه آزاد یاد داد!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
مربی‌گری در رئال با رم فرق می‌کند / مورینیو: به رونالدو که نمی‌شود ضربه آزاد یاد داد!

ژوزه مورینیو که در یک برنامه درباره نحوه مدیریت ستاره‌های بزرگ صحبت می‌کرد حرفهای جالبی درباره کریستیانو رونالدو مطرح کرد.

به گزارش "ورزش سه"، ژوزه مورینیو این روزها برای شرکت در همایش سلامت دیجیتال به عربستان سفر کرده است. حضور او به عنوان یکی از بزرگترین مربیان فوتبال باعث شده در این همایش و حاشیه آن عربستانی‌ها از هر فرصتی برای صحبت با مورینیو درباره سالهای درخشان حضورش در فوتبال سوال کنند.

در حاشیه این برنامه مورینیو درباره نحوه مدیریت ستاره‌های بزرگ توضیح داد و به خصوص حرفهای او درباره ستاره بزرگ فوتبال پرتغال، کریستیانو رونالدو، که این روزها در النصر عربستان بازی می‌کند مورد توجه قرار گرفت.

مورینیو به مدت سه فصل در رئال مادرید سرمربی کریستیانو رونالدو بود و از 2010 تا 2013 با او کار می‌کرد.

آقای خاص در صحبت‌های خود در پاسخ به این سوال که برای یاد دادن فوتبال به ستاره‌های بزرگ مثلا رونالدو از چه روشی استفاده می‌کرد گفت:" من مربی بازیکنها نیستم. من مربی تیم‌ها هستم. از این گذشته وقتی شما ابربازیکن در تیم‌تان دارید نمی‌روید به او یاد بدهید که چطور ضربه آزاد بزند. من مربی تیم‌هایی بودم که بعضی از بهترین فوتبالیست‌های دنیا را داشتند. شغل من در آن تیمها بیشتر این بود که تکه‌های پازل را کنار هم بگذارم و فضایی ایجاد کنم که این بازیکن‌ها بتوانند خودشان را به بهترین شکل ممکن نشان بدهند. ولی اخیرا در تیمهایی بودم که بازیکنان‌شان خیلی خوب نبودند و بله، در این جور تیمها من توجه بیشتری به تک تک بازیکنها نشان می‌دهم".

مربی‌گری در رئال با رم فرق می‌کند / مورینیو: به رونالدو که نمی‌شود ضربه آزاد یاد داد! 2