سه‌شنبه 24 مهر 1403

مرزبانی هرمزگان: جلوگیری از خروج بیش از 6 میلیون لیتر سوخت قاچاق

وب‌گاه عصر ایران مشاهده در مرجع
مرزبانی هرمزگان: جلوگیری از خروج بیش از 6 میلیون لیتر سوخت قاچاق

سرتیپ دوم بهادر اسماعیلی اظهار کرد: مرزبانان استان با اجرای طرح برخورد با قاچاقچیان سوخت در نوار مرزهای آبی ساحلی و انجام اقدامات اطلاعاتی موفق شدند انتقال بیش از 6 میلیون لیتر سوخت قاچاق را شناسایی و متوقف کنند.

فرمانده مرزبانی هرمزگان از کشف بیش از 6 میلیون لیتر سوخت قاچاق در 3 ماهه گذشته در مرزهای دریایی هرمزگان خبر داد. به گزارش ایرنا، سرتیپ دوم بهادر اسماعیلی در این خصوص اظهار کرد: مرزبانان استان با اجرای طرح برخورد با قاچاقچیان سوخت در نوار مرزهای آبی ساحلی و انجام اقدامات اطلاعاتی موفق شدند انتقال بیش از 6 میلیون لیتر سوخت قاچاق را شناسایی و متوقف کنند. وی افزود: مرزبانان با اشرافیت کامل بر مرزهای دریایی حوزه استحفاظی در این مدت موفق شدند 6 میلیون و 400 هزار لیتر سوخت قاچاق را کشف کنند. فرمانده مرزبانی هرمزگان اضافه کرد: در سه ماهه گذشته 98 فروند شناور و 22 دستگاه خودرو حامل و فعال در موضوع قاچاق سوخت را توقیف و 171 نفر متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی استان شدند. فرمانده مرزبانی استان هرمزگان با اشاره به برشمردن خسارت های جبران ناپذیر قاچاق بر پیکره اقتصادی و اجتماعی جامعه، گفت: کارشناسان ارزش ریالی سوخت های قاچاق کشف شده در این مدت را یکهزار و 620 میلیارد و 915 میلیون و 300 هزارریال برآورد کرده اند. کانال عصر ایران در تلگرام تماشاخانه

ببینید یکی از 3 کاروانسرای ساسانی باقی‌مانده در ایران چه وضعیتی دارد! وقتی مارکوپولو رد می‌شد این کاروانسرا هنوز سالم بود (فیلم)

کفتر بازی در پلیس هند / استفاده از کبوترهای نامه‌بر هنگام وقوع بلایای طبیعی (فیلم)

فیلم های دیگر
مرزبانی هرمزگان: جلوگیری از خروج بیش از 6 میلیون لیتر سوخت قاچاق 2
مرزبانی هرمزگان: جلوگیری از خروج بیش از 6 میلیون لیتر سوخت قاچاق 3
مرزبانی هرمزگان: جلوگیری از خروج بیش از 6 میلیون لیتر سوخت قاچاق 4