پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

مرکز آمار

مرکز آمار

وب‌گاه گسترش

وزیر کار گفت: این مساله نیاز به قانون دارد، هرچه که قانونگذار تصویب کند لازم الاجرا است. در واقع هرچه که مجلس تصویب کند و ابلاغ شود ما حتما اجرا خواهیم کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نمازجمعه این هفته تهران، 31 فروردین ماه به امامت حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

وب‌گاه الف

نمازجمعه این هفته تهران، 31 فروردین ماه، به امامت حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بررسی‌های دقیق نشان می‌دهد صادرات ایران، در 1402 در قیاس با سال قبل از آن، با 14 کشور تفاوتی کمتر از یک درصد داشته است. این در حالی است که تنها 3 کشور شاهد رشد صادرات ملموس و 9 کشور شاهد کاهش‌های قابل‌توجه بوده‌اند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مرکز آمار ایران اعلام کرد: تعداد گاو و گوساله موجود در دامداری‌های کشور نزدیک 5.5 میلیون راس است

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مرکز آمار ایران اعلام کرد: در بهمن ماه 1402 تغییرات شاخص قیمت تولیدکننده بخش گاوداریهای صنعتی نسبت به ماه مشابه سال قبل (تورم نقطه به نقطه) به 47.6 درصد رسید که در مقایسه با همین اطلاع در ماه قبل (45.8 درصد)، 1.8 واحد درصد افزایش داشته‌است.

وب‌گاه گسترش

براساس اعلام سازمان تامین اجتماعی قرار است مبلغ وام بازنشستگان به 30میلیون تومان افزایش یابد؛ اما هنوز ثبت نام آغاز نشده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در حالی که صادرات اسپانیا به ایران در نخستین ماه سال جاری میلادی 62 درصد و ایتالیا 13 درصد افزایش داشته است، صادرات آلمان بدون تغییر در سطح 100 میلیون یورو باقی مانده است.

وب‌گاه گسترش

علیرضا میرغفاری: عدد سبد معیشت اعلامی گروه کارگری بر اساس نرخ تورم و گزارش مرکز آمار ایران حدود 21 میلیون و 668 هزار تومان بوده که در تعیین حداقل مزد ملاک قرار نگرفت.

وب‌گاه مشرق نیوز

عضوشورای عالی کار گفت: براساس سبدمعیشت و تورم انتظاری حداقل دستمزد1403 باید 15میلیون تومان باشد که البته این نخستین گام برای جبران عقب‌افتادگی و سرکوب دستمزد جامعه کارگری در سنوات گذشته است.

خبرگزاری تسنیم

یورو استات اعلام کرد در حالی که صادرات اسپانیا به ایران در نخستین ماه سال جاری میلادی 62 درصد و ایتالیا 13 درصد افزایش داشته است صادرات آلمان بدون تغییر در سطح 100 میلیون یورو باقی مانده است.

وب‌گاه گسترش

حسین حبیبی گفت: تبصره بند 8 بخشنامه در مورد تعیین سقف پرداختی تا 7 برابر حداقل دستمزد ماهیانه نیز در تعارض و مخالفت با قانون کار است و باید حذف شود؛ درغیر اینصورت دیوان عدالت اداری باید آن را ابطال کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: سه چهارم مردم طرفدار آرمان فلسطین هستند که این اعداد روبه رشد است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، هشتصد و هجدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی کشور روز سه‌شنبه 28 فروردین ماه با ریاست محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد. وزیر فرهنگ در این جلسه با تبریک پاسخ موشکی و پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به گستاخی رژیم صهیونیستی و زیرپا گذاشتن قوانین بین‌المللی در حمله به ساختمان کنسولگری سفارت ایران گفت: شکستن هیمنه رژیم صهیونسیتی و...

وب‌گاه گسترش

حدود 78 میلیون نفر از ایرانیان یارانه‌بگیر هستند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اسماعیلی با بیان اینکه از طرح‌های کاربردی در حوزه حکمرانی فرهنگی حمایت می‌شود، از راه‌اندازی ستاد تدوین احکام برنامه هفتم در وزارت فرهنگ خبر داد.