شنبه 29 اردیبهشت 1403

مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری

مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری دانشجو

رئیس حوزه هنری با بیان اینکه انعکاس جهانی پاویون جمهوری اسلامی قابل اعتنا بود، گفت: نکته دیگر همبستگی شکل گرفته میان هشت هزار تن از هنرمندان تجسمی بود که به اتفاق نامه‌ای را به دبیرخانه این رویداد ارسال کردند تا رژیم صهیونسیتی را تحریم کند؛ ولی دبیرخانه این نامه را نپذیرفت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیر مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری با اشاره به چگونگی راه یافتن آثار هنرمندان ایرانی در شصتمین دوسالانه ونیز گفت: ایران پرچم‌دار دفاع از مظلوم است و در این رویداد هم با آثاری در حمایت از کودکان مظلوم غزه حاضر شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نشست خبری شصتمین دوسالانه هنر ونیز پیش از ظهر امروز در موزه هنر‌های معاصر تهران برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجو، گروهی از کارتونیست‌های برزیلی با عنوان CartuMinas همزمان با روز جهانی قدس و در همبستگی با مردم مظلوم غزه، آثار ضدصهیونیستی خود را در شهر بلو هوریزونته برزیل بر روی ساختمان‌های بلند شهر به نمایش گذاشتند. این اقدام با الهام از جنبش دیوارنگاره‌ها علیه رژیم صهیونیستی و به پیشنهاد مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری انقلاب اسلامی رقم خورد.

خبرگزاری تسنیم

در آستانه روز جهانی قدس فعالیت هنرمندان حامی مردم فلسطین در سراسر جهان برای مخابره‌ی پیام مظلومیت اهالی غزه رنگ و بوی متفاوتی پیدا کرده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط‌عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی، این روز‌ها بسیاری از هنرمندان در سراسر جهان درحال خلق آثار هنری با رنگ و بوی حمایت از مقاومت مردم مظلوم غزه هستند. در این میان، حوزه هنری انقلاب اسلامی با دو اقدام هنری در دو کشور کوبا و سوریه، همراه این هنرمندان آزاده شده است. خلق دیوارنگاره‌ای با موضوع همبستگی با مردم فلسطین در کشور کوبا یکی از این...

وب‌گاه الف

به مناسبت فرارسیدن روز غزه (30 دی ماه)، موسسه فرهنگی، هنری، پژوهشی صبا وابسته به فرهنگستان هنر جمهوری اسلامی ایران نمایشگاه «قاب غمگین» را در موزه فلسطین برگزار می‌کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نمایشگاه‌هایی همچون «شهید القدس»، «طوفان‌الاقصی»، «نقاب سفید» و «غزه» هفته پایانی دی ماه در گالری‌های پایتخت میزبان علاقه‌مندان هستند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل هنر‌های تجسمی وزارت فرهنگ گفت: نمایشگاه گروهی آثار منتخب رویداد تجسمی «شهید القدس» می‌تواند فرصت گفت‌وگوی استعداد‌های جوان هنری را با استادان عرصه هنر‌های تجسمی فراهم کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نمایشگاه گروهی آثار منتخب رویداد تجسمی «شهید القدس» با حضور مدیرکل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیر مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری در نگارخانه ابوالفضل عالی برپا شد.

خبرگزاری تسنیم

معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن حضور در دبیرخانه شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر، با دبیران و مدیران این رویداد هنری دیدار و گفت‌وگو کرد.

خبرگزاری تسنیم

نمایشگاه کارتون «طوفان الاقصی» به مناسبت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به مردم مظلوم غزه در خانه کاریکاتور ایران با همکاری مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری افتتاح شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نشست خبری بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی و فرهنگی هنری امام رضا (ع) صبح امروز، یازدهم دی ماه در حوزه هنری برگزار شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نمایشگاه «سه رخ» شامل آثار علی‌اصغر یوزباشی، ناصر سیفی، سید حمید شریفی‌آل‌هاشم در نگارخانه ابوالفضل عالی افتتاح می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

نمایشگاه «سه رخ» شامل آثار علی‌اصغر یوزباشی، ناصر سیفی، سید حمید شریفی‌آل‌هاشم به همت مرکز هنر‌های تجسمی حوزه هنری دوشنبه 4 دی در نگارخانه ابوالفضل عالی افتتاح می‌شود.