یک‌شنبه 27 خرداد 1403

مسئولان با عزمی راسخ‌تر راه آیت‌الله رئیسی را ادامه دهند

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
مسئولان با عزمی راسخ‌تر راه آیت‌الله رئیسی را ادامه دهند

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حسین مسافر آستانه نویسنده، کارگردان و مدرس تئاتر، با ابراز تاسف از شهادت آیت الله رئیسی، رئیس جمهوری ایران و هیئت همراهش گفت: این مصیبت وارده بر وطن یعنی شهادت ریاست محترم جمهوری و همراهان در این سفر را که به منظور ارائه خدمتی دیگر به مردم ایران صورت گرفته بود، به ملت ایران، خانواده‌های این عزیزان و مسئولین کشور تسلیت عرض می‌کنم. او افزود: امیدوارم...

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حسین مسافر آستانه نویسنده، کارگردان و مدرس تئاتر، با ابراز تاسف از شهادت آیت الله رئیسی، رئیس جمهوری ایران و هیئت همراهش گفت: این مصیبت وارده بر وطن یعنی شهادت ریاست محترم جمهوری و همراهان در این سفر را که به منظور ارائه خدمتی دیگر به مردم ایران صورت گرفته بود، به ملت ایران، خانواده‌های این عزیزان و مسئولین کشور تسلیت عرض می‌کنم.

او افزود: امیدوارم که خانواده‌های معزز شهدا با صبر و بردباری بر این مصیبت فائق بشوند.

مسافر آستانه همچنین تاکید کرد: ارواح شهدای گرانقدرمان که آمرزیده و آرام هست و ان‌شاءالله در جوار قرب الهی قرار دارند و امیدوارم مسئولین با عزمی بیشتر و راسخ‌تر به ادامه راه خدماتی که باعث شهادت این بزرگواران شد؛ بپردازند و ان‌شاءالله موفق و سربلند باشند.