چهارشنبه 2 آبان 1403

تئاتر

تئاتر

وب‌گاه الف

بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون ضمن تاکید بر تقویت نمایش ایرانی افزود: تئاتر را نمی‌توان دیکته کرد، یک جوشش خلاقه انسانی و درونی است و باید دید آن نویسنده چه در مغز داشته که این اجرا براساس آن شکل گرفته است.

وب‌گاه عصر ایران

نمایش «جزیره لؤلؤ» به کارگردانی ستاره پسیانی در پی آسیب دیدگی ظهر روز گذشته‌ی مهدی حسینی‌نیا تا پنجشنبه به تعویق افتاد.

وب‌گاه خبر آنلاین

هیئت انتخاب آثار شرکت کننده در بخش «مسابقه تئاتر کودک» بیست و نهمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان - همدان، نمایش های برگزیده خود را برای حضور در مرحله نهایی جشنواره معرفی کردند.

خبرگزاری مهر

فینال نخستین استندآپ کمدی گردشگری که با عنوان «تور خنده» در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد برگزار شد، با استقبال بسیاری به پایان رسید.

وب‌گاه گسترش

به نظر می‌رسد که دستمزد افراد محدود است و نرخ تورم در سال‌های اخیر گاه به بالای 40 درصد افزایش یافته است. از سوی دیگر، مشکل گرانی بی‌حد و محدودیت‌ناپذیر در بازار مسکن در سال‌های گذشته به وضعیت بحرانی رسیده است. رشد شاخص اجاره مسکن از 8.3 درصد به بیش از 39 درصد در سال 1402 افزایش یافته است، در حالی که دستمزدها به همان نرخ رشد نرفته‌اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

رضا آشفته منتقد تئاتر با پیگیری‌های صورت گرفته به بخش وی‌آی‌پی بیمارستان لقمان منتقل شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با پیگیری‌های صورت گرفته، رضا آشفته صبح امروز به بخش وی‌آی‌پی بیمارستان (ساختمان پنجم طبقه سوم) لقمان منتقل شد تا در این بخش ادامه درمان او صورت گیرد.

خبرگزاری تسنیم

هیئت انتخاب آثار شرکت کننده در بخش «مسابقه تئاتر کودک» بیست و نهمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان - همدان، نمایش های برگزیده خود را برای حضور در مرحله نهایی جشنواره معرفی کردند.

خبرگزاری مهر

مشاور و فرمانده یگان حفاظت شهرداری تهران جزئیات اجرای طرح ساماندهی و مقابله با پدیده دستفروشی در ایستگاه‌های مترو را تشریح کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نیکنام حسینی پور رئیس مرکز روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سید مجید پوراحمدی مدیرعامل صندوق هنر امروز چهارشنبه (18 مهر) با حضور در یکی از بیمارستان‌های تهران از استاد رضا آشفته نویسنده، منتقد، مترجم و پژوهشگر عرصه تئاتر و سینما عیادت کردند. استاد آشفته در پی تشدید بیماری اش که به دلیل عوارض ناشی از جراحی قبلی، بیماری دیابت و کلیه بوده...

وب‌گاه مشرق نیوز

تورم در سال‌های اخیر حتی گاهی به بالای 40درصد رسیده است. از طرف دیگر، گرانی بی‌حد و حصر مسکن در سال‌های اخیر به بحران تبدیل شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، علی اصغر فهیمی فر، پژوهشگر تاریخ و فلسفه هنر ایران با حضور در اولین نشست از سلسله نشست‌های پنجمین جشنواره بین المللی فیلم دینی اشراق که با عنوان «سینمای دینی و امکان تبدیل شدن به ژانر» از سوی معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد، در تعریف سینمای دینی گفت: سینمای دینی یعنی سینمایی که دین صفت آن باشد. یعنی فیلمی که هدف دین...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، هیات انتخاب آثار بخش «مسابقه تئاتر کودک» بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان - همدان متشکل از مریم کاظمی، شهرام کرمی و مهدی قلعه پس از مشاهده آثار ارسالی به این بخش نمایش‌های برگزیده خود معرفی کردند. اسامی آثار راه یافته به بخش مسابقه تئاتر کودک بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان (بر اساس حروف الفبا وبدون اولویت)...

وب‌گاه فرارو

فاطیما بهارمست بازیگر جوان تئاتر، تلویزیون و سینما و مجری سابق تلویزیون است. او در کودکی با اجرا در برنامه‌های تلویزیونی به شهرت رسید و اکنون با بازی در سریال «از سرنوشت» بار دیگر اسمش بر سر زبان‌ها افتاده است. در ادامه شما را با بیوگرافی فاطیما بهارمست بیشتر آشنا خواهیم کرد.

وب‌گاه گسترش

در این گزارش، تصاویری از سحر ولدبیگی و نیما فلاح را با گریم های مختلف و گوناگون مشاهده می کنید که جالب و دیدنی است.