سه‌شنبه 10 مهر 1403

مسوول کنترل کشتی‌های بندر چابهار عضو منتخب سازمان بین‌المللی دریانوردی شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
مسوول کنترل کشتی‌های بندر چابهار عضو منتخب سازمان بین‌المللی دریانوردی شد

چابهار - ایرنا - معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: کارشناس مسوول کنترل و بازرسی کشتی‌های اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان بعنوان عضو هیات متخصص دریایی از سوی دبیرخانه سازمان بین‌المللی دریانوردی انتخاب شد.

سیدحسن ابراهیمی روزیکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بر اساس بخش 7 فصل اول کنوانسیون «STCW» دبیرخانه سازمان بین‌المللی دریانوردی ملزم است با تایید کمیته ایمنی دریانوردی، لیستی از افراد متخصص دریایی کشورهای عضو را ارائه و به روز کند، براین اساس سیداحمد هاشمی کارشناس مسوول کنترل و بازرسی کشتی‌های بندر چابهار، بعنوان عضوی از هیات متخصص دریایی از سوی این دبیرخانه انتخاب و معرفی شد.

وی افزود: از افراد منتخب عضو این هیات برای دریافت مشاوره یا انجام ممیزی‌های بین‌المللی تخصصی کشورهای عضو استفاده می‌شود.

وی ادامه داد: در همین راستا و در یکصد و دومین جلسه کمیته ایمنی دریانوردی، در سند MSC 102 / 13 /1 ارایه شده از سوی دبیرخانه سازمان بین المللی دریانوردی، کارشناس مسوول کنترل و بازرسی کشتی‌های بندر چابهار به عنوان فرد متخصص و شایسته دریایی جهت درج در لیست برد متخصصان دریایی انتخاب و معرفی شد.

اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان مستقر در بندر چابهار 2 بندر مهم شهید بهشتی و شهید کلانتری و فعالیت های دریایی جنوب این استان را زیرپوشش دارد.

*س_برچسب‌ها_س*