دوشنبه 28 خرداد 1403

مسی برای پسران بد تبلیغ کرد! (عکس)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
مسی برای پسران بد تبلیغ کرد! (عکس)

لیونل مسی، ستاره خط حمله اینتر میامی، با ستارگان فیلم «پسران بد»، ویل اسمیت و مارتین لارنس همکاری کرده است تا جذابیت هالیوودی خود را به نمایش بگذارد.

به گزارش "ورزش سه"، قسمت سوم از مجموعه فیلم‌های «پسران بد» با عنوان «تا پای مرگ» قرار است اوایل ژوئن اکران شود. اسمیت و لارنس که در این فیلم پرفروش نقش پلیس‌های میامی را بازی می‌کنند، برای یک کمپین تبلیغاتی از چهره‌های مهم فلوریدا کمک گرفته‌اند.

مسی با وجود اینکه در بازی اخیر اینترمیامی به او استراحت داده شد، همچنان مشغول است و اهداف مهم‌تری را در سال 2024 برای خود و باشگاه و کشورش در نظر گرفته است. با این حال، او گاهی اوقات از منطقه امن خود خارج می‌شود.

بازیگری مسی در کنار اسمیت و لارنس، خیلی برای او سخت نبود. چرا که ویدیویی که در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده، به مسی این امکان را می‌دهد که روی کاری که به بهترین شکل بلد است تمرکز کند - ضربه زدن به توپ با پای چپ جادویی‌اش.

مسی، برنده هشت توپ طلا، به یکی از جذاب‌ترین چهره‌های ورزشی آمریکا تبدیل شده. ویل اسمیت یکی از مهمانان سرشناسی است که بازی‌های او را به صورت زنده تماشا کرده است و حرکات او همچنان در سراسر جهان به دقت دنبال می‌شود.

مسی برای پسران بد تبلیغ کرد! (عکس) 2