پنج‌شنبه 12 مهر 1403

مس کرمان صفر - صفر نیروی زمینی / لیگ یک / تیم علی سامره روی نوار تساوی بدون گل!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
مس کرمان صفر - صفر نیروی زمینی / لیگ یک / تیم علی سامره روی نوار تساوی بدون گل!

دیدار تیم های مس کرمان و نیروی زمینی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش ورزش سه، هفته پنجم لیگ آزادگان عصر امروز برگزار شد و تیم‌های مس کرمان و نیروی زمینی از ساعت 17:45 در شهر کرمان به مصاف هم رفتند که این مسابقه با تساوی بدون گل به پایان رسید.

مس کرمان در این مسابقه ایمان صادقی، محمدابراهیم رضازاده، امیرحسین بهزادی، مجید بهروز، فرزاد جعفری، علیرضا رحمتی، محمد قاسمی‌نژاد، سعید خردمند، وحید نعمتی، علی تهامی و امیرحسین کریمی را در ترکیب اصلی قرار داده بود.

نیروی زمینی کار خود را با علی ملایی، امیرحسین خدامرادی، حسام پورهاشم، امیرحسین موسی‌زاده، عقیل عنافچه، یونس دلفی، وحید نورمحمدی، رضا حبیب‌زاده، علی خلیلی، مهیار جباری و بلال میرزاعلی شروع کرد.

در این مسابقه تیم میزبان تلاش‌هایی برای گلزنی انجام داد، اما شرایط مسابقه به شکلی پیش رفت که نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان رسید تا دو تیم برای کسب پیروزی در نیمه دوم دست به تغییراتی بزنند.

تغییراتی که علی سامره، سرمربی تیم فوتبال مس کرمان، در نیمه دوم انجام داد و امیرحسین عسکری را به همراه رسول منوچهری به میدان فرستاد، تغییر چندانی در شرایط مسابقه ایجاد نکرد و در نهایت بازی با نتیجه بدون گل تساوی به پایان رسید.

بعد از پیروزی هفته نخست که مس کرمان مقابل مس سونگون کسب کرده بود، این چهارمین هفته متوالی است که آنها در کسب پیروزی موفق نبودند و در دو هفته متوالی به تساوی بدون گل رسیدند.

تیم فوتبال نیروی زمینی هم در این فصل آمار عجیبی ثبت کرده، آنها در پنج هفته ابتدایی دو تساوی صفر - صفر و سه شکست یک بر صفر را تجربه کردند و هنوز گلی به ثمر نرسانده‌اند!

مس کرمان صفر - صفر نیروی زمینی / لیگ یک / تیم علی سامره روی نوار تساوی بدون گل! 2