دوشنبه 11 تیر 1403

مشارکت را بالای 55 درصد می‌بینم / شانس پزشکیان بیشتر از نامزدهای دیگر است

وب‌گاه دنیای اقتصاد مشاهده در مرجع
مشارکت را بالای 55 درصد می‌بینم / شانس پزشکیان بیشتر از نامزدهای دیگر است

اسماعیل گرامی مقدم گفت: احتمالا آقای پزشکیان در مرحله اول برنده انتخابات هستند. اگر به دور دوم کشیده شود یکی از نامزدها پزشکیان است.

اسماعیل گرامی مقدم درباره ارزیابی خود از میزان مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری گفت: تا اینجا به نظر می‌رسد که مشارکت به شکل چشم‌گیری افزایش پیدا کرده است. آن عدم مشارکتی که در دو انتخابات گذشته به ویژه در انتخابات مجلس دوازدهم بود با رجوع به صندوق‌ها، آمار و ارقام و اینکه جبهه‌ای به نام جبهه اصلاح‌طلب به میدان آمده است، بخشی از کسانی که ناامید و بی‌اعتماد بودند تا این لحظه پای صندوق‌های رای آورده است. به نظر می‌رسد بعد از ساعت 6 ظهر مشارکت چشمگیرتر خواهد بود.

وی افزود: به نظر من شانس آقای مسعود پزشکیان بیشتر از نامزدهای دیگر است. با توجه به اینکه در جبهه اصولگرا دو نامزد عمده داریم یعنی آقای قالیباف و جلیلی و با توجه به اینکه مشارکت را بالای پنجاه و پنج درصد می‌بینم، احتمالا آقای پزشکیان در مرحله اول برنده انتخابات هستند. اگر به دور دوم کشیده شود یکی از نامزدها پزشکیان است. تخمین زدن سخت است اما دیگری بنظرم جلیلی خواهد بود.

خبر مرتبط ستاد انتخابات تکذیب کرد / آمار منتشر شده در مورد نتایج و مشارکت خارج از کشور واقعیت ندارد

«محسن اسلامی» با بیان اینکه طبق اطلاعیه 21 نحوه اخذ در شعب سیار با شعب راکد هیچ تفاوتی ندارد، تأکید کرد: رای باید با شناسنامه یا کارت ملی اخذ شود.

--> اخبار مرتبط

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.

مشارکت را بالای 55 درصد می‌بینم / شانس پزشکیان بیشتر از نامزدهای دیگر است 2