شنبه 6 مرداد 1403

انتخابات مجلس

انتخابات مجلس

وب‌گاه خبر آنلاین

اول فکر کردم تیتر این یادداشت را بزنم: «چرا اصولگرایان مصاف را گردن نمی‌گیرند؟» اما بعد به این نتیجه رسیدم که مصاف اصولگرایان برازنده‌تر است. این موسسه، رئیس و لشکر سایبری آن به اسم انقلابی‌گری بلایی سر اصولگرایان آوردند که شاید مدت‌ها زمان نیاز داشته باشند که بتوانند خودشان را پیدا کنند. مصافی‌ها، مصاف درون‌گروهی اصولگرایان را رقم زدند در حالی که اصلا سیاست بلد نبودند.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی شورای شهر تهران گفت: شهرداری تهران در این سه سال اخیر اقدامات ویژه‌ای را در جنوب و مرکز پایتخت انجام داده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

کیهان با ارائه آمار و ارقامی به اصلاح طلبان تهمت آمارسازی برای سانسور خدمات دولت سیزدهم در حوزه برق زد.

وب‌گاه خبر آنلاین

پرونده انتخابات ریاست‌جمهوری دوره چهاردهم سرانجام با معرفی مسعود پزشکیان به‌عنوان رئیس‌جمهوری جدید ایران بسته شد و رئیس‌جمهور منتخب این روزها در حال طراحی کابینه است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پرونده انتخابات ریاست‌جمهوری دوره چهاردهم سرانجام با معرفی مسعود پزشکیان به‌عنوان رئیس‌جمهوری جدید ایران بسته شد و رئیس‌جمهور منتخب این روزها در حال طراحی کابینه است.

وب‌گاه مشرق نیوز

به نظر می‌رسد هواداران این گروه مانند موسس آن تاب و تحمل انتقاد ندارند و به محض نقد موسسه مصاف در شبکه‌های اجتماعی، فحاشی و واکنش‌های تندی از خود نشان می‌دهند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس‌جمهور منتخب این روزها به شدت از سوی سهم خواهان تحت فشار بوده و این مساله باعث نگرانی های عمیقی میان حامیان وی و اصلاح طلبان میانه رو شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

در ایران رئیس جمهور جدید را در یک رقابت سالم انتخاب کردند، نه بن بست سیاسی ایجاد و نه کمبود و خللی در زندگی روزمره مردم بوجود آمد. این برخلاف آن چیزی است که امروز در فرانسه شاهد آن هستیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

یک فعال اصلاح طلب گفت: قوانین انتخابات مجلس شورای نگهبان و ستاد انتخابات کشور، آنچنان مو را از ماست بیرون می‌کشد و تلاش می‌کند هزینه‌های یک کاندیدای منفرد مجلس برای یک حوزه انتخابیه شفاف و روشن باشد. اما در انتخابات ریاست جمهوری برای کاندیدایی که مدعی است حزبی پشت سر آن نیست و به پیشتیبانی هم نیاز ندارد و برای برنامه و تبلیغات انتخاباتی صدها میلیارد هزینه می‌کند، هیچ کدام این موارد...

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌طی روزهای گذشته و پس از مشخص شدن نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری، موجی علیه مؤسسه مصاف و شخص علی‌اکبر رائفی‌پور در شبکه‌های مجازی راه افتاد. این موج را می‌توان مرحله دوم درگیری‌های داخلی اصولگرایان با رائفی‌پور معروف به استاد دانست. طی روزهای گذشته و پس از مشخص شدن نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری، موجی علیه مؤسسه مصاف و شخص علی‌اکبر رائفی‌پور در شبکه‌های مجازی راه افتاد. این موج را می‌توان...

خبرگزاری مهر

سمنان - معاون سیاسی وزیر کشور با بیان اینکه دولت سیزدهم تا آخرین روز خدمتگزاری می کند، گفت: تلاش شده تا همه مدیران و مسئولان به تکلیف خود به نسبت‌های مختلف، عمل کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

طی روزهای گذشته و پس از مشخص شدن نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری، موجی علیه مؤسسه مصاف و شخص علی‌اکبر رائفی‌پور در شبکه‌های مجازی راه افتاد. این موج را می‌توان مرحله دوم درگیری‌های داخلی اصولگرایان با رائفی‌پور معروف به استاد دانست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دبیرکل جامعه مهندسین درباره جامعه و کشور سخنان جالبی را مطرح کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دبیرکل جامعه مهندسین درباره جامعه و کشور سخنان جالبی را مطرح کرد.

خبرگزاری تسنیم

این نوشته درصدد است که به تحلیل و بررسی یکی از تحلیل‌های آقای عبدی درباره انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری بپردازد.