جمعه 31 فروردین 1403

انتخابات مجلس

انتخابات مجلس

خبرگزاری تسنیم

نشست کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی برگزار شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تصویری از حضور داماد حسن روحانی در یک مراسم را مشاهده کنید.

وب‌گاه خبر آنلاین

دو کاندیدای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس گفتند: مسئولین ورزش به وعده های خود عمل کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر کشور در دومین روز از سفر خود به سیستان و بلوچستان از مناطق سیل زده جنوب این استان بازدید کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: احمد وحیدی، وزیر کشور در گفت‌وگویی به تشریح آخرین وضعیت امداد رسانی به استان‌های درگیر سیل پرداخت.

وب‌گاه خبر آنلاین

محموزاده گفت: متأسفانه دولت از یک طرف حاضر به تغییر مدیران و وزرای ناکارآمد خود نیست، از سوی دیگر هم توان اداره امور کشور را ندارند و هر روز شاهد هستیم که قیمت ارز به صورت روزانه، ساعتی و حتی ثانیه‌ای افزایش پیدا می‌کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون امور پارلمانی دولت درباره آخرین وضعیت لایحه حجاب و عفاف گفت در حال اصلاحات است. معاون امور پارلمانی دولت درباره آخرین وضعیت لایحه حجاب و عفاف گفت در حال اصلاحات است. به گزارش عرشه آنلاین، معاون امور پارلمانی دولت درباره آخرین وضعیت لایحه حجاب و عفاف نکاتی را بیان کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

در یکی از برنامه‌های شبکه افق، مجری برنامه از بدقولی و عدم پاسخگویی سیدغنی نظری خانقاه، نماینده مردم خلخال در مجلس یازدهم گلایه کرد و گفت: «ما سعی کردیم از مجلس نیز مطالباتی را داشته باشیم، ایشان به نوعی رای نیاوردند اما امیدواریم که نمایندگان بزرگوار ما خوش قول باشند.» گفتنی است که سید غنی نظری خانقاه از جمله نمایندگان ردصلاحیت شده توسط شورای نگهبان در جریان انتخابات مجلس دوازدهم است....

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس ستاد انتخابات استان تهران از برگزاری دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران به صورت تمام الکترونیک خبر داد و گفت: آموزش‌های لازم به مردم و عوامل اجرایی حاضر در پای صندوق‌های رای ارائه خواهد شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شفیقی از به تعویق افتادن آزمون استخدامی طرح «شهید زین الدین» خبر داد و گفت: زمان آزمون به 11 خرداد ماه موکول شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جوهری از برگزاری دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران به صورت تمام الکترونیک خبر داد و گفت: آموزش‌های لازم به مردم و عوامل اجرایی ارائه خواهد شد.

وب‌گاه الف

رئیس ستاد انتخابات استان تهران از برگزاری دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران به صورت تمام الکترونیک خبر داد و گفت: آموزش های لازم به مردم و عوامل اجرایی ارائه خواهد شد.

وب‌گاه عصر ایران

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران با بیان اینکه در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، پردیس، اسلامشهر و حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا، قرچک، انتخابات مجلس شورای اسلامی به دور دوم کشیده شده است، ادامه داد: 21 اردیبهشت امسال این مرحله از انتخابات را در این 2 حوزه برگزار خواهیم کرد.

وب‌گاه عصر ایران

انتخابات مجلس عوام هند موسوم به لوک سابا برای یک دوره پنج ساله، از روز جمعه 31 فروردین ماه آغاز می شود و یک حزب یا یک ائتلاف برای پیروزی در انتخابات باید به اکثریت 272 کرسی از 543 کرسی این مجلس دست یابد.

وب‌گاه الف

رییس دوره‌ای خانه احزاب، مشارکت بالا در دور دوم انتخابات مجلس را به نفع کشور و نظام دانست و گفت: امیدواریم در دور دوم انتخابات، مشارکت خوبی رقم بخورد و افراد با رای بالا وارد مجلس بشوند.

خبرگزاری تسنیم

در این گزارش اسامی زنانی که در دور اول به انتخابات مجلس دوازدهم راه یافتند و همچنین 7 نامزدی که در دور دوم در حوزه انتخابیه تهران به رقابت خواهند پرداخت آشنا می‌شویم.