چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

ورزشی وب‌گاه مشرق نیوز

ورزشی وب‌گاه مشرق نیوز

سرمربی برزیلی تیم فوتبال پرسپولیس به تمدید قرارداد با این باشگاه واکنش نشان داد و اعلام کرد دوست دارد به کار خود ادامه دهد.

سخنگوی کمیته فنی فدراسیون بسکتبال گفت: 4 گزینه داخلی و 5 مربی خارجی برای هدایت تیم ملی بسکتبال مشخص شده‌اند که در نشست بعدی این کمیته مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

مشاور وزیر ورزش و جوانان در امور ورزش قهرمانی گفت: مالکان جدید در مورد مدیریت استقلال و پرسپولیس تصمیم می‌گیرند.

اوسمار ویرا از معدود سرمربیان برزیلی است که هرگز در سطح حرفه‌ای فوتبال بازی نکرده است.

مدیر پیشین باشگاه استقلال گفت: امیدوارم با حضور افراد جدید به عنوان سهامداران اصلی باشگاه یک تیم مدیریتی به درد بخور و کاربلد که بتوانند مشکلات را از بین ببرند هم در هیئت مدیره استقلال مستقر شوند.

روزنامه‌های ورزشی سه‌شنبه 4 اردیبهشت

اوسمار ویرا به جمله نمی گذارند ما قهرمان شویم واکنش نشان داد.

سرمربی پرسپولیس با بیان اینکه شروع سرمربیگری‌اش در این تیم بسیار سخت بود، گفت: برخی به من توهین می‌کردند، اما اکنون حامی‌ام هستند.

در هفته سی‌وسوم سری A اینتر با پیروزی در دربی میلان در فاصله 5 هفته تا پایان لیگ موفق به فتح بیستمین اسکودتوی تاریخ خود شد.

تهران - ایرنا - تیم فوتبال اینتر با شکست همشهری خود موفق شد برای بیستمین بار فاتح اسکودتو شده و قهرمان لیگ ایتالیا لقب بگیرد.

رفتارهای غیراخلاقی و هنجارشکنانه برخی اهالی فوتبال به جایی رسیده که باید خواستار برخورد قاطع و ریشه کن کننده ارکان قضایی فدراسیون بود.

باشگاه استقلال پیگیر بازگشت هافبک ازبکستانی خود به تمرینات تیم است.

تیم فوتبال آاس رم با وجود گلزنی مهاجم ایرانی خود، مقابل بولونیا شکست خورد.

سردار آزمون پس از مصدومیت چند هفته‌ای موفق به گلزنی مقابل تیم بولونیا شد.

پزشک تیم فوتبال سپاهان آخرین وضعیت مصدومان این تیم در آستانه بازی‌های پیش‌رو تشریح کرد.

کویت نیز مقابل ایران حرفی برای گفتن نداشت تا تیم ملی فوتسال کشورمان، با کسب هر 9 امتیاز ممکن راهی دور حذفی جام ملت‌های آسیا شود.