سه‌شنبه 17 مهر 1403

مشکلات با اتحاد و همدلی و در سایه تلاش و کوشش بر طرف می‌شود نه با جنجال رسانه‌ای

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
مشکلات با اتحاد و همدلی و در سایه تلاش و کوشش بر طرف می‌شود نه با جنجال رسانه‌ای

یوسفی اظهار کرد: مشکلات با اتحاد و همدلی و در سایه تلاش و کوشش بر طرف می‌شود نه با جنجال رسانه‌ای. نباید کاری و یا حرفی بزنیم که بخواهیم شرمنده شهدا باشیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابوالفضل یوسفی مربی تیم ملی هاکی در گفتگو با دیار آفتاب؛ با اشاره به اظهارات ترانه علیدوستی در جشنواره کن فرانسه علیه ایران اسلامی و سیاه‌نمایی از چهره نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: در اینکه مشکلات وجود دارد شکی نیست ولی اینکه بخواهی برای اهداف سیاسی حرف های بزنی که نه تنها مشکلی را بر طرف نمی کند بلکه بیشتر دشمنان را خوشحال می کند پذیرفته نیست.

یوسفی اظهار کرد: مشکلات با اتحاد و همدلی و در سایه تلاش و کوشش بر طرف می شود نه با جنجال رسانه ای.

وی با اشاره به اینکه همه ما مدیون خون شهدا هستیم ادامه داد: همه در این مملکت زندگی می کنیم مملکتی که حاصل خون هزاران شهید است نباید کاری و یا حرفی بزنیم که بخواهیم شرمنده شهدا باشیم.

مربی تیم ملی هاکی با اشاره به اینکه انتقاد با زیر سؤال بردن دستاوردهای عظیم انقلاب دو موضوع جدا از هم هستند، بیان کرد: همه در این مملکت زندگی می‌کنیم و باید با خوب و بد آن ساخت و معمولا این حرف‌ها از روی دلسوزی نیست بیشتر جنبه سیاسی دارد. اینکه بخواهیم یکسری از کارها انجام بدهیم (پناهنده شویم و در کشورهای دیگر علیه کشور حرف بزنیم) مشکلی را از مردم حل نمی‌کند.

انتهای پیام /