شنبه 6 مرداد 1403

مشکل بزرگ ما برای «احمد» کمبود زمان فیلمبرداری بود + فیلم

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
مشکل بزرگ ما برای «احمد» کمبود زمان فیلمبرداری بود + فیلم

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو، شب گذشته و در حاشیه اختتامیه جشنواره فیلم فجر دوره چهل و دوم مرتضی کهزادی چهره‌پرداز فیلم «احمد» به عنوان بهترین چهره‌پرداز این جشنواره معرفی شد. وی پس از دریافت سیمرغ به خبرگزاری دانشجو گفت: فیلم «احمد» قصه شهید کاظمی در 18 تا 24 ساعت اول حادثه زلزله بم و چالش ایشان برای سامان دادن به فرودگاه بم است. این چره‌پرداز در مورد محدودیت زمانی پروژه...

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو، شب گذشته و در حاشیه اختتامیه جشنواره فیلم فجر دوره چهل و دوم مرتضی کهزادی چهره‌پرداز فیلم «احمد» به عنوان بهترین چهره‌پرداز این جشنواره معرفی شد.

وی پس از دریافت سیمرغ به خبرگزاری دانشجو گفت: فیلم «احمد» قصه شهید کاظمی در 18 تا 24 ساعت اول حادثه زلزله بم و چالش ایشان برای سامان دادن به فرودگاه بم است.

این چره‌پرداز در مورد محدودیت زمانی پروژه افزود: مشکل بزرگی که برای ما وجود داشت، این بود که «احمد» فیلمی نبود که بتوان در 120 جلسه فیلمبرداری آن را انجام داد. ما برای این فیلم باید حداقل 6 ماه فعالیت می‌کردیم، اما فرصت نداشتیم و باید آن را به جشنواره می‌رساندیم.

وی ادامه داد: به دلیل کمبود زمان آقای ربیعی (کارگردان اثر) از یکسری چیزها فقط برای اینکه فیلم را به جشنواره برسانند گذشتند.

کهزادی در پایان پیرامون گریم شهید کاظمی خاطرنشان کرد: چهره آقای صالحی حدود 50 درصد به شهید کاظمی شباهت داشت و ما هم کمک کردیم تا این شباهت بیشتر شود. پیش از اینکه آقای صالحی برای این نقش انتخاب شوند، ما روی حدود چهارده نفر تست گریم انجام دادیم.