جمعه 30 شهریور 1403

مشکل بنزما گایاردو بود / صاروخ بنزما: گل کلاس جهانی کریم در جده (عکس)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
مشکل بنزما گایاردو بود / صاروخ بنزما: گل کلاس جهانی کریم در جده (عکس)

کریم بنزما بعد از 5 ماه موفق شد برای الاتحاد گلزنی کند. یک سوپرگل فراموش نشدنی از ستاره فرانسوی.

به گزارش "ورزش سه"، الاتحاد در هفته سوم لیگ روشن عربستان از دقایقی پیش در خانه‌اش به مصاف الوحده رفته است. تنها دو دقیقه از شروع مسابقه گذشته بود که کریم بنزما با گلی تماشایی ورزشگاه را منفجر کرد.

بنزما توپ را پشت محوطه جریمه الوحده دریافت کرده، در عرض حرکت کرد و با یک شوت سهمگین و با کاتی باورنکردنی توپ را به گوشه بالای دروازه الوحده دوخت.

این گل برای کریم اهمیت ویژه‌ای داشت. بنزما پیش از آنکه در هفته دوم این فصل لیگ روشن مقابل التعاون گلزنی کند حدود پنج ماه بود که نتوانسته بود برای الاتحاد گلزنی کند. آخرین گل او برای زردهای عربستان در ماه آوریل در دیدار نیمه‌نهایی سوپرجام عربستان و از قضا مقابل همین تیم الوحده زده شده بود. پیش از آن هم کریم مدتی طولانی در گلزنی برای الاتحاد ناکام بود و آخرین گل او در جام جهانی باشگاه‌ها مقابل الاهلی به ثمر رسیده بود. دیداری که در ماه دسامبر 2023 برگزار شد.

با توجه به اینکه بنزما در سه بازی شروع فصل موفق شده دو بار گلزنی کند، به خصوص گل فوق العاده تماشایی او در بازی امروز مقابل الوحده به نظر می‌رسد که روزهای تیره و تار کریم در تیم عربستانی تمام شده و او بعد از جدایی گایاردو آرژانتینی و نشستن لوران بلان روی نیمکت الاتحاد احیا شده است.

مشکل بنزما گایاردو بود / صاروخ بنزما: گل کلاس جهانی کریم در جده (عکس) 2
مشکل بنزما گایاردو بود / صاروخ بنزما: گل کلاس جهانی کریم در جده (عکس) 3
مشکل بنزما گایاردو بود / صاروخ بنزما: گل کلاس جهانی کریم در جده (عکس) 4