دوشنبه 16 مهر 1403

مشکل جمع آوری زباله ناحیه منفصل شهری نایسر رفع شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
مشکل جمع آوری زباله ناحیه منفصل شهری نایسر رفع شد

سنندج - ایرنا - معاون خدمات شهری شهرداری سنندج گفت: مشکل پیمانکار جمع آوری زباله ناحیه منفصل شهری نایسر حل شده و زباله‌های این ناحیه به طور مستمر جمع آوری می‌شود.

لقمان حیدری روز شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به انتشارتصویر جمع آوری نشدن زباله در برخی از معابر سطح شهردر فضای مجازی اظهار داشت: هفته گذشته پیمانکار جمع آوری زباله در ناحیه منفصل شهری نایسر به علت تاخیر در پرداخت مطالباتش چند روزی نسبت به جمع آوری زباله این ناحیه اقدام نکرد.

وی اضافه کرد: در هفته گذشته با کمک نیروهای خدمات شهری دیگر مناطق نسبت به جمع آوری زباله این ناحیه اقدام شد که به دلیل وسعت زیاد، زباله های برخی از محلات این ناحیه با تاخیر جمع آوری شد.

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج گفت: مشکل پیمانکار جمع آوری زباله در نایسر حل شده و از دو روز گذشته پیمانکار بخش خصوصی با تمام نیروهای خود همانند سابق نسبت به جمع آوری زباله این ناحیه اقدام می‌کند.

حیدری یادآور شد: پاکبان‌های خدوم و زحمتکش شهرداری مناطق هر شب از ساعت 23شب الی 6 صبح نسبت به جمع آوری زباله و رفت و روب معابر اصلی سطح شهر اقدام می‌کنند.

وی با اشاره به عدم بموقع بیرون گذاشتن زباله توسط برخی از شهروندان باعث می شود که در طول روز در برخی از معابر شهر شاهد انباشت زباله باشیم، گفت: نیروهای خدمات شهری در شیفت بعدازظهر هم از ساعت 13 الی 16 نسبت به جمع آوری و تنظیف معابر شهری اقدام می‌کنند.

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج با اشاره به اینکه وجود زباله گردها هم مشکلات فراوانی برای نیروهای خدمات شهری بوجود آورده است، افزود: شهرداری موظف به جمع آوری زباله های سطح شهر و نواحی منفصل شهری نایسر، ننله و حسن آباد است و جمع آوری زباله های روستاهای اطراف شهر برعهده شهرداری نیست.

حیدری با بیان اینکه امسال و در راستای جمع آوری مکانیزه زباله قریب به یک میلیارد تومان هزینه صرف خرید485 عدد سطل زباله گالوانیزه شد، گفت: با توجه به گرم شدن هوا و در راستای جلوگیری از بوی بد سطل‌های زباله در ساعت پایانی شب نسبت به بیرون گذاشتن زباله‌های خود اقدام کنند.

*س_برچسب‌ها_س*