یک‌شنبه 27 خرداد 1403

مصدومیت تریپیر در دیدار دوستانه نیوکسل - تاتنهام / بازی جنجالی شاید قهرمانی انگلیس را به خطر بیندازد!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
مصدومیت تریپیر در دیدار دوستانه نیوکسل - تاتنهام / بازی جنجالی شاید قهرمانی انگلیس را به خطر بیندازد!

کیه‌ران تریپیر در دیدار پر حرف و حدیث امروز نیوکسل و تاتنهام مصدوم شد تا تیم ملی انگلیس در آستانه یورو به شدت نگران شود.

به گزارش "ورزش سه"، بزرگترین مشکل تیم ملی انگلیس در یورو 2024 کمبود گزینه در پست دفاع کناری خواهد بود. امروز نگرانی جدیدی به انگلیسی‌ها و گرت ساوت‌گیت اضافه شد چرا که کیه‌ران تریپیر‌، دفاع راست دعوت شده به تیم ملی، در دیدار دوستانه تاتنهام و نیوکسل مصدوم شد و زمین را لنگ لنگان ترک کرد.

این اتفاق در مسابقه‌ای افتاد که با انتقادهای شدیدی مواجه شده است. دو تیم نیوکسل و تاتنهام تنها چند روز بعد از پایان فصل لیگ برتر راهی استرالیا شدند تا با هم یک بازی دوستانه انجام بدهند. منتقدان می‌گویند دو باشگاه فقط به خاطر پول نه اهمیتی به سلامت بازیکنان دادند و نه به فکر موفقیت انگلیس در یورو بودند.

در دقیقه 36 بازی امروز آنچه انگلیسی‌ها از آن می‌ترسیدند اتفاق افتاد و کیه‌ران تریپیر لنگ‌لنگان زمین را ترک کرد. او که از معدود گزینه‌های ساوت‌گیت در دفاع راست است یک روز بعد از اعلام لیست 33 نفره سه‌شیرها مصدوم شد.

تریپیر در ماه مارس هم از ناحیه ساق پا مصدوم شد و به تازگی به میادین برگشته بود. او تنها در سه بازی آخر فصل برای نیوکسل بازی کرد. هنوز خبری رسمی درباره شدت آسیب‌دیدگی او در بازی امروز منتشر نشده ولی ساوت‌گیت امیدوار است این دفاع راست را به خاطر یک بازی غیرلازم از دست نداده باشد.

مصدومیت تریپیر در دیدار دوستانه نیوکسل - تاتنهام / بازی جنجالی شاید قهرمانی انگلیس را به خطر بیندازد! 2