یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

مصدومیت تمام شد: ستاره بارسا پنجشنبه برمی‌گردد

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
مصدومیت تمام شد: ستاره بارسا پنجشنبه برمی‌گردد

پدری، ستاره بارسلونا، ممکن است بتواند در بازی تیمش مقابل اوساسونا بازی کند.

به گزارش "ورزش سه"، پدری پس از تساوی 1-1 مقابل والنسیا در چارچوب هفته هفدهم لالیگا، دچار مصدومیت شد و از آن نتوانسته است برای آبی‌اناری‌ها به میدان برود. زمان بازگشت او به میدان نه توسط باشگاه اعلام شد و نه خود بازیکن ایده‌ای داشت که چه زمانی می‌تواند به میادین برگردد.

بالاخره در آستانه برگزاری سوپرکاپ اسپانیا بین 4 تیم اوساسونا، بارسلونا، رئال مادرید و اتلتیکو مادرید، اعلام شد که پدری با بارسلونا به عربستان سعودی سفر خواهد کرد تا شاید بتواند در یکی از دو بازی تیمش به میدان برود.

او امروز به عربستان رسید تا به اردوی بارسا اضافه شود. بر اساس گزارش اسپورت، پدری ممکن است در بازی برابر اوساسونا به میدان برود و دقایقی در ترکیب بارسا حضور داشته باشد.

پس از مصدومیت این ستاره جوان، بارسلونا نگران بود که او به سوپرکاپ نرسید زیرا با توجه به وضعیت نه‌چندان مناسب تیم ژاوی هرناندز در این فصل، این رقابت یکی از معدود شانس‌های بارسا برای کسب عنوان قهرمانی و بردن جام است.

بارسلونا در اولین بازی خود در سوپرکاپ روز پنجشنبه از ساعت 22:30 به مصاف اوساسونا می‌رود و برنده این بازی باید برابر برنده دیدار رئال مادرید و اتلتیکو مادرید قرار بگیرد.

مصدومیت تمام شد: ستاره بارسا پنجشنبه برمی‌گردد 2