یک‌شنبه 1 مهر 1403

مصدومیت در کار نیست، هری قبراق تمرین کرد / پایان نگرانی انگلیس: هری کین جام می‌خواهد

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
مصدومیت در کار نیست، هری قبراق تمرین کرد / پایان نگرانی انگلیس: هری کین جام می‌خواهد

هری کین که مشکل او از ناحیه کمر انگلیس را به شدت نگران کرده بود امروز سرحال و قبراق تمرین کرد تا نگرانی‌ها کاملا برطرف شود.

به گزارش "ورزش سه"، وقتی بایرن مونیخ فصل را بدون حتی یک جام به پایان برد هری کین خیلی مسخره شد. عده زیادی با اشاره به سالها حضور او در تاتنهام و ناتوانی در رسیدن به جام گفتند هری کین طلسم شده و به محض پیوستن به بایرن مونیخ باعث شده این تیم بعد از سالهای متمادی فصل را بدون جام تمام کند.

ولی فصل اگر برای بایرن مونیخ تمام شده باشد برای هری کین تمام نشده است. او مصمم است با تیم ملی کشورش در یورو 2024 به جام قهرمانی رسیده و جام را در آلمان، کشوری که فوتبال باشگاهی‌اش را در آن دنبال می‌کند، بالای سر ببرد.

با اینحال در روزهای گذشته خبرهای خوبی درباره هری کین به گوش نمی‌رسید و گفته می‌شد او مصدوم شده و ممکن است نتواند در یورو برای سه‌شیرها به میدان برود. مشکل کمر این مهاجم انگلیسی‌ها را به شدت نگران کرده بود. مشکل هری کین سابقه داشت و او به علت درد کمر بازی‌های آخر بایرن را از دست داده بود. در واقع آخرین بازی هری با پیراهن بایرن نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ و شکست مقابل رئال مادرید بود.

اما امروز بهترین خبر از کمپ تیم ملی انگلیس منتشر شد. هری کین با آمادگی کامل در تمرینها حضور داشت و هیچ نشانه‌ای از آسیب‌دیدگی در او دیده نمی‌شود. هری کین به گزارش رسانه‌های انگلیسی فردا در دیدار دوستانه مقابل بوسنی و جمعه آینده در دیدار مقابل ایسلند در ومبلی بازی می‌کند. انگلیس حالا مطمئن است که در یورو با کاپیتانی هری کین به میدان خوهد رفت.

مصدومیت در کار نیست، هری قبراق تمرین کرد / پایان نگرانی انگلیس: هری کین جام می‌خواهد 2
مصدومیت در کار نیست، هری قبراق تمرین کرد / پایان نگرانی انگلیس: هری کین جام می‌خواهد 3