یک‌شنبه 6 آبان 1403

مصدومیت پدری را رها نمی‌کند / ستاره بارسا سوپرجام را از دست داد

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
مصدومیت پدری را رها نمی‌کند / ستاره بارسا سوپرجام را از دست داد

پدری، ستاره بارسا، که بار دیگر با مصدومیت مواجه شده به زودی به ترکیب برنمی‌گردد و سوپرجام اسپانیا که در عربستان برگزار می‌شود را از دست خواهد داد.

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می‌رسد مصدومیت دست از سر پدری، ستاره جوان بارسلونا، برنمی‌دارد. او که اخیرا بار دیگر با مصدومیت عضلانی مواجه شده بود به دلیل این مصدومیت حضور در یک تورنمنت مهم را از دست داد و در سوپرجام اسپانیا حاضر نخواهد بود.

موندو دپورتیوو به نقل از منابع خود از درون باشگاه بارسا اعلام کرد این خبر قطعی است و پدری به همراه تیم برای حضور در سوپرجام کشورش به عربستان سفر نخواهد کرد.

در ادامه گزارش اشاره شده که بارسلونا با توجه به گزارش‌های پزشکی معتقد است زودترین زمان بازگشت پدری به میادین اواخر ژانویه و اوایل فوریه خواهد بود. ژاوی و کادر فنی‌اش درباره شرایط پدری با تیم پزشکی باشگاه جلسه‌ای برگزار کردند و در پایان این جلسه به این نتیجه رسیدند که او برای بازگشت به زمان بیشتری نیاز دارد و به همراه تیم به عربستان سفر نخواهد کرد.

بارسلونا در نیمه‌نهایی سوپرجام اسپانیا در عربستان به مصاف اوساسونا می‌رود و در صورت پیروزی در این بازی ممکن است در فینال با رئال مادرید روبرو شود.

مصدومیت پدری را رها نمی‌کند / ستاره بارسا سوپرجام را از دست داد 2