شنبه 1 اردیبهشت 1403

مصدوم شدن زن و شوهر با انفجار چاه فاضلاب

وب‌گاه تابناک مشاهده در مرجع

زن و شوهر یاسوجی که برای باز کردن چاه فاضلاب خانگی سنگ آهک درون چاه ریخته بودند بر اثر انفجار گاز چاه بشدت مصدوم شدند.

به گزارش ایران، «هاشم یوسفی»، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر یاسوج گفت: در پی تماس یکی از شهروندان در ساعت 23 و 15 دقیقه یکشنبه شب و اعلام انفجار چاه فاضلاب در منطقه مادوان دو اکیپ از نیروهای آتش‌نشانی به محل اعزام شدند. این انفجار منجر به مصدوم شدن زن و شوهر حدودا 30 ساله شد که به‌علت شدت موج انفجار مرد جوان را به پشت بام همسایه پرت کرد و به دلیل فرو رفتن آرماتور درون بدنش به سختی مجروح شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر یاسوج خاطرنشان کرد: مصدوم پس از رها‌سازی و برش آرماتورها توسط دو آمبولانس اورژانس 115با آرماتورها به مراکز درمانی یاسوج منتقل شد که تحت عمل جراحی قرار گرفت.

یوسفی تصریح کرد: این انفجار بر اثر بی‌احتیاطی و عدم توجه به نکات ایمنی و ریختن سنگ آهک در چاه فاضلاب برای ته نشین شدن اتفاق افتاده بود که در این حادثه یک زن و شوهر مصدوم شدند.

وی به شهروندان هشدار داد: استفاده از سنگ آهک در چاه فاضلاب خطرناک است، چراکه وقتی با آب مخلوط می‌شود منجر به انتشار گاز و انفجار می‌شود که امیدواریم شهروندان دیگر اقدام به چنین کاری نکنند تا شاهد حوادث ناگوار دیگری نباشیم.