یک‌شنبه 17 تیر 1403

مطالبات گندمکاران این استان به زودی پرداخت می شود

وب‌گاه دنیای اقتصاد مشاهده در مرجع
مطالبات گندمکاران این استان به زودی پرداخت می شود

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان با اشاره همکاری همه جانبه برای پرداخت مطالبات کشاورزان گفت: 14 هزار میلیارد ریال برای پرداخت مطالبات گندمکاران خوزستانی اختصاص یافت.

امید جهان نژادیان پنجشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا به آغاز فصل خرید تضمینی گندم از 20 فروردین ماه سال جاری اشاره و بیان کرد: تا کنون بیش از 21 هزار میلیارد تومان از مطالبات گندمکاران خوزستانی پرداخت شده است.

وی گفت: تاکنون بیش از یک میلیون و 618 هزار تن گندم از کشاورزان غیور و پرتلاش خوزستانی خریداری شده است.

جهان نژادیان ضمن قدردانی از تلاش و پیگیری استاندار، مدیران شرکت بازرگانی دولتی ایران و وزارت جهاد کشاورزی برای پرداخت مطالبات گندمکاران گفت: در این مرحله پرداخت مطالبات گندمکاران 14 هزار میلیارد ریال برای واریز به حساب کشاورزان خوزستانی در نظر گرفته شده که از طریق بانک عامل (کشاورزی) به حساب گندمکاران واریز می‌شود.

خبر مرتبط بیشترین میزان پرداختی گندم کاران به این استان

استاندار خوزستان اظهار کرد: از سوی شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران 28 هزار میلیارد تومان گندم از کشاورزان استان خریداری شده است که از این میزان 21 هزار میلیارد تومان پرداخت شد که بیشترین میزان پرداختی در بین استان‌های کشور بود.

وی تصریح کرد: در روند خرید تضمینی گندم، اطلاعات کشاورزان بلافاصله پس از تحویل محصول به مراکز خرید، توسط همکاران در سامانه سیفا ثبت و پس از آن به بانک‌ها ارسال می شود تا در اولین فرصت هزینه محصول گندمکاران به حساب آن ها واریز شود.

پیش از نیز در 2 مرحله 197 هزار میلیارد ریال بابت خرید تضمینی گندم به حساب کشاورزان خوزستان واریز شده است.

--> اخبار مرتبط

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.