دوشنبه 9 مهر 1403

مظاهری مقابل الهلال هم کلین‌شیت می‌کند؟/ رشید و تمرین ایستادگی جلوی نیمار و رفقا!(عکس)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
مظاهری مقابل الهلال هم کلین‌شیت می‌کند؟/ رشید و تمرین ایستادگی جلوی نیمار و رفقا!(عکس)

رشید مظاهری با روحیه بالا کارش را در تمرینات نساجی جلو می برد و آماده مصاف دشوار با الهلال عربستان می شود.

به گزارش "ورزش سه"، باتجربه ترین دروازه بان ایرانی لیگ قهرمانان آسیا بعد از کسب اولین پیروزی با نساجی در این تورنمنت حالا خودش را برای سخت ترین بازی تیمش در دور گروهی آماده می کند.

رشید مظاهری که پیش از این با پیراهن ذوب آهن، سپاهان و استقلال طعم حضور در لیگ قهرمانان را چشیده بود، حالا با چهارمین تیم ایرانی (نساجی) در این تورنمنت حضور یافت و در بازی اول مقابل نماینده هند هم توانست دروازه اش را بسته نگه دارد. او حالا برای بازی سخت با الهلال عربستان آماده می شود و امیدوار است در آن دیدار نیز عملکرد خوبی داشته باشد.

الهلال عربستان اگرچه در بازی اول از پس نوبهار ازبکستان برنیامد اما هیچ کس نمی تواند قدرت فوق العاده خط حمله این تیم را با حضور ستاره های مطرح فوتبال جهان پنهان کند. حضور نفراتی مثل نیمار، مالکوم، فیرمینو، ریاض محرز و میتروویچ بر قدرت خط حمله الهلال افزوده و بی شک خط دفاعی و دروازه بان نساجی در بازی هفته آینده کار دشواری در پیش خواهند داشت.

از این رو رشید مظاهری زیر نظر سیدمهدی رحمتی و اشکان نامداری سرمربی و مربی گلرهای نساجی با انگیزه بالا کارش را در تمرینات جلو می برد. رشید این روزها تمرینات ویژه ای را نیز در دستور کار دارد و در تلاش است تا بهترین عملکرد را مقابل نیمار و سایر ستاره های الهلال داشته باشد.

او قطعا تا روز 11 مهرماه که مقابل الهلال به میدان برود، با شرایط خوب تمریناتش را جلو می برد و امیدوار است در دومین بازی آسیایی نیز بتواند برای نساجی مثمرثمر باشد.

مظاهری مقابل الهلال هم کلین‌شیت می‌کند؟/ رشید و تمرین ایستادگی جلوی نیمار و رفقا!(عکس) 2