دوشنبه 16 مهر 1403

مظفری‌زاده: پیگیر احقاق حق بیرانوند هستیم

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
مظفری‌زاده: پیگیر احقاق حق بیرانوند هستیم

سعید مظفری‌زاده، سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور پس از شکست مقابل فولاد، اظهار کرد: واقعا شکست تلخی بود. نباید تا این اندازه نوسان داشته باشیم و تیمی که به دنبال رسیدن به جایگاه‌های بالای جدول است، باید تمرکز داشته باشد. همه باید دلایل شکست را بررسی کرده و با رفع نواقص خود، مانع تکرار نتایج این‌چنینی شویم.

او درباره اینکه علیرضا بیرانوند اعلام کرده نه تنها جریمه 20 میلیاردی را به پرسپولیس نمی‌دهد بلکه 5 میلیاردی که برای اضافه شدن الحاقیه به هیئت مدیره این باشگاه شیرینی داده پس می‌گیرد، گفت: مسئولان حقوقی باشگاه ما پیگیر رای کمیته وضعیت هستند. از آنجایی که یک مسئله تخصصی و حقوقی است، تیم حقوقی باشگاه و وکیل بیرانوند پیگیر احقاق حقی هستند که اعتقاد داریم بیرانوند حق دارد و قطعا مسئله را پیگیری می‌کنیم.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور درباره شکایت این باشگاه از تیم داوری به دلیل صحنه لحظات آخر بازی با فولاد، گفت: درباره داوری چند مسئله بگویم. خودم داور بوده‌ام و اصلا دوست ندارم در این مورد صحبت کنم، اما حالا که VAR است، انتظار می‌رود اشتباهات به حداقل رسیده و تصمیم‌ها قانع‌کننده باشد. اگر هوادار صحنه‌های VAR را در موارد مشکوک نبیند، بیشتر دچار ذهنیت می‌شود. تیم ما نسبت به برخی صحنه‌های این بازی معترض است. باید صحنه‌های مربوط به VAR مانند همه جای دنیا نمایش داده شود تا شک و شبهه‌ها برطرف شود.

مظفری‌زاده تصریح کرد: نباید وقتی صحنه‌ای را نداریم، با وجود VAR از کنار صحنه‌های مشکوک رد شوند. این سیستم باید در تمام مسابقات باشد و برخی تیم‌ها از این موضوع منتفع شده‌اند. اینکه در یک بازی باشد و در دیدار دیگری نباشد، شرایط یکسانی نیست و عدالت را زیر سوال می‌برد.

او ادامه داد: مانند کل دنیا باید VAR کاربرد داشته باشد نه اینکه خودش ایجاد شائبه کند.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور درباره احتمال برگزاری بازی با موهون باگان هند در زمین بی‌طرف، گفت: هیچ صحبتی در این مورد نشده و هیچ اطلاعی نداریم. مکاتبه‌ای هم با ما نشده و منتظر نظر AFC هستیم.

مظفری‌زاده درباره احتمال برگزاری بازی آسیایی بعدی تراکتور در تبریز، عنوان کرد: هیچ اطلاعی نداریم. باید AFC برنامه خود را اعلام کند.

او درباره حضور بانوان در ورزشگاه یادگار امام تبریز، گفت: اصلا بلیت فروشی نداشتیم. رسانه رسمی باشگاه نیز هیچ اطلاع‌رسانی نکرده بود. فقط برای تمرین این موضوع، فقط هواداریار‌های خانمی که قرار است در بازی‌های بعدی بیایند و نظم را در استادیوم ایجاد کنند امشب به ورزشگاه آمدند تا برای امانات و انتظامات با نیرو‌های انتظامی هماهنگ شوند. در واقع برای دیدار‌های بعدی یک تمرین داشتیم.