سه‌شنبه 17 مهر 1403

معامله یوونتوس و لوکاکو به سرانجام نمی رسد / کلید معمای انتقال جنجالی تابستان در دست یک هوادار!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
معامله یوونتوس و لوکاکو به سرانجام نمی رسد / کلید معمای انتقال جنجالی تابستان در دست یک هوادار!

روملو لوکاکو در پاسخ به سوال یک هوادار انتقالش به یوونتوس را بعید دانست.

به گزارش "ورزش سه"، روملو لوکاکو فصل گذشته را به صورت قرضی در اینترمیلان سپری کرد. او در حال حاضر بازیکن چلسی است اما به دنبال جدایی از این تیم بوده و آینده مبهی دارد که هر روز مبهم تر می شود.

باشگاه اینتر از آغاز نقل و انتقالات تابستان به دنبال انتقال دائم لوکاکو بود اما مذاکره این بازیکن با یوونتوس سران نراتزوری را خشمگین کرد تا در روند مذاکرات اختلال ایجاد شود. ستاره بلژیکی در این بین به پیشنهادات حضور در فوتبال عربستان نیز پاسخ منفی داد تا آینده اش به علامت سوال بزرگی تبدیل شود که هیچکس پاسخ آن را نمی داند.

ظاهرا آبی ها پیشنهاد یوونتوس برای انتقال قرضی لوکاکو را نپذیرفته اند و خود او نیز در پاسخ به سوال یک هوادار در مورد آینده‌اش این موضوع را تایید کرد.

این هوادار اینتر مکالمه خود با لوکاکو را در توئیتر به اشتراک گذاشته و توجهات زیادی را به سمت خود جلب کرد. او وقتی با ستاره بلژیکی روبرو می شود خطاب به او می گوید: «اگه رفتی یووه، هرگز نگو زنده باد یووه...» که لوکاکو در پاسخ او می گوید: «فکر نمی کنم این معامله انجام شود!»

بسیاری از هواداران اینتر نیز مثل مدیران این باشگاه از مذاکره لوکاکو با یوونتوس خشمگین هستند چرا که او پیش از بازی به صورت قرضی در این تیم، از سال 2019 تا 2021 نیز پیراهن نراتزوری را به تن می کرد و آنها انتظار داشتند که به پیشنهاد قرارداد دائمی باشگاه در مقطع فعلی نیز پاسخ مثبت دهد.

معامله یوونتوس و لوکاکو به سرانجام نمی رسد / کلید معمای انتقال جنجالی تابستان در دست یک هوادار! 2