سه‌شنبه 10 مهر 1403

معتدلان

معتدلان

وب‌گاه عرشه آنلاین

مسئله اصلی ما بی‌عقلی است، یعنی نبود خرد در مسئولان، احساسی عمل کردن، مغرور شدن و خودشیفته شدن آن‌ها که این به مراتب خطرناک‌تر از افراد و اشخاص عادی جامعه است؛ بنابراین بنده به شدت معتقد هستم درصد بسیار زیادی از حوادث که اتفاق می‌افتد، به دلیل بی‌عقلی یا کم‌عقلی مسئولان مربوطه است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عملکرد ضعیف حزب دموکرات در انتخابات فرمانداری‌ها در دو ایالت ویرجینیا و نیوجرسی باعث افزایش نگرانی‌ها در حزب جو بایدن شده است و اکنون آنها اکثریت سنا و مجلس نمایندگان در انتخابات میان دوره‌ای سال 2022 را در خطر می بینند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، طالبان می‌گویند ما انتخابات آزاد و دولت فراگیر شما را دیدیم، در واقع راه خودتان را می‌رویم، ما با صداقت و شما با ظاهرسازی رطب‌خورده منع رطب کی کند؟!» حالا خوب است انتخابات همین سه ماه قبل برگزار شده و از یاد نبرده‌ایم که همین آقای مطهری برای ستاد انتخاباتی خاتمی و اصلاح‌طلبان، پشت هم توییت و یادداشت اینستاگرامی در می‌کرد و می‌گفت: «جناب آقای همتی...

وب‌گاه مشرق نیوز

علی مطهری با انکار واقعیت‌های انتخابات توییت زده: «داستان توصیه مقامات ما به طالبان برای تشکیل دولت فراگیر از طنزهای روزگار است.»

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نماینده پیشین مجلس اظهار کرد: اگر همه مخالفان رویه شورای نگهبان و همه موافقان انتخابات آزاد از جمله اصلاح طلبان و معتدلان از همتی حمایت کنند احتمال اینکه انتخابات به دور دوم کشیده شود زیاد است.

وب‌گاه خبر آنلاین

برنا نوشت: نماینده پیشین مجلس اظهار کرد: اگر همه مخالفان رویه شورای نگهبان و همه موافقان انتخابات آزاد از جمله اصلاح طلبان و معتدلان از همتی حمایت کنند احتمال اینکه انتخابات به دور دوم کشیده شود زیاد است.

وب‌گاه مشرق نیوز

حسین کنعانی مقدم: در حال حاضر تنها نامزدی که اگر وارد شود حتما بر روی او اجماع خواهد شد آیت الله رئیسی است، اما وی هنوز قصدی برای نامزدی در انتخابات ندارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کنار کشیدن ضمنی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از انتخابات ریاست جمهوری آینده گرچه به شوک در اردوگاه اصولگرایی تعبیر شد اما مرور مواضع این نهاد سنتی اصولگرا در انتخابات گذشته نشان م‌یدهد که یا در پی انزوای خودخواسته هستند یا میدان فراخی برای میدانداری خود نمی‌یابند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - جریان اصلاحات در تداوم فعالیت‌های انتخاباتی خود این روزها به اعلام مصادیق و نام ها روی آورده است؛ گروهی نامزد اصلی آنها را ائتلافی می‌دانند و گروهی دیگر اصلاح طلب. در این میان رایزنی‌ها برای نزدیک ساختن این دو دیدگاه و مشخص شدن چهره اصلی شطرنج اصلاحات در پیدا و نهان ادامه دارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - آینده سیاسی یکی از دو جریان مهم سیاسی کشور همزمان با نزدیک شدن به انتخابات مهم ریاست جمهوری همچنان مبهم است اما تلاش‌های اصلاح‌طلبان برای کاستن از این ابهام و آغاز مسیر تازه در سیاست ورزی ادامه دارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - اگر بخواهیم انتخابات 1400 را از زاویه جریانات سیاسی نگاه کنیم، این انتخابات فضایی برای کنشگری فعال جهت موفقیت و به‌دست آوردن کرسی ریاست‌جمهوری و دولت است که جریان‌های سیاسی از هم‌اکنون درصدد حضور پررنگ و تاثیرگذار در این عرصه مهم هستند که با نمایش مشارکت بالای مردم، مقبولیت و مشروعیت روزافزون نظام را به رخ جهانیان بکشند.

وب‌گاه مشرق نیوز

مشاور رئیس‌جمهور به جای عذرخواهی از آدرس‌های گمراه‌کننده‌ای که در طول این سالها به رئیس‌جمهور و مردم داده، مدعی شد برجام قربانی منتقدان شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی صوفی دبیرکل «حزب پیشروی اصلاحات» در گفتگو با ایلنا درباره وضعیت جلسات شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان اظهار داشت: آخرین جلسه‌ای که شورا داشت مربوط به یک هفته پیش از انتخابات دوم اسفند است و غیر از آن جلسه دیگری نداشته است، بنابراین شورای‌عالی سیاستگذاری فعلا در رابطه با مواردی که در رسانه مطرح می‌شود، وارد نشده و بحثی نداشته است. در خصوص اینکه پارلمان...

وب‌گاه مشرق نیوز

عضو شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان بدون عذرخواهی درباره خسارت سنگینی که طی هفت سال به کشور و مردم زده‌اند، گفت رویکرد انتخاباتی ما در سال 1400 تغییر می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: دبیرکل حزب پیشروی اصلاحات، گفت: با توجه به تبعات معرفی کاندیداهای غیراصلاح‌طلب که نتیجه‌اش افزایش نارضایتی از اصلاح‌طلبان شده است، به نظر می‌رسد بهتر است این جریان به اصالت خود بازگشته و با کاندیداهای شناسنامه‌دار اصلاح‌طلب در انتخابات آینده شرکت کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سیاستمداران اصلاح طلب را به ویژه پس از یازدهمین دوره انتخابات مجلس می‌توان در دو گروه مشخص جای داد؛ گروه نخست آینده اصلاحات را حضور موثر در قدرت می‌دانند و گروه دیگر چندان طالب و دلتنگ چنین حضوری نیستند. تیک تاک رسانه‌ای این دو جریان نشان از وجود ابهامات زیاد در جبهه اصلاحات و ضرورت اصلاح آن دارد.