جمعه 7 اردیبهشت 1403

معرفی دانشجویان برگزیده آخرین مسابقه کتابخوانی هشت بهشت در سال گذشته

خبرگزاری ایسنا مشاهده در مرجع
معرفی دانشجویان برگزیده آخرین مسابقه کتابخوانی هشت بهشت در سال گذشته

معاونت فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی تهران اسامی آخرین برگزیدگان از دومین دوره مسابقات کتابخوانی هشت بهشت با موضوع کتاب «حرکت» را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، حسین خنیفر با تاکید بر شروع ازسرگیری آموزش های حضوری در این دانشگاه بعد از تعطیلات نوروزی، با اشاره به تضمین سلامت دانشجو معلمان به عنوان اولویت نخست دانشگاه فرهنگیان، تصریح کرد: همه اقداماتی که لازمه برخورداری از آموزش حضوری صحیح متناسب با شرایط موجود دانشجو معلمان در زمان کرونا توام با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی است، با تلاش شبانه روزی و عزم جزم مدیران، مسؤولان و کارکنان دانشگاه فرهنگیان در حال انجام است.

رئیس دانشگاه فرهنگیان، اطمینان از دریافت دوزهای واکسن دانشجو معلمان برای حضور در خوابگاه ها و کلاس های درس دانشگاه را از اهم موارد برشمرد و گفت: در صورت انجام این مهم توسط دانشجو معلمان با مشکلی در خصوص اسکان دانشجو معلمان در خوابگاه ها و حضور در کلاس های دانشگاه، مواجه نخواهیم بود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان، وی با اشاره به بازگشایی دانشگاه همزمان با ماه مبارک رمضان، خاطر نشان کرد: تامین نیازهای غذایی دانشجو معلمان در شرایط حاضر بسیار حایز اهمیت است، شرایطی نظیر تامین مواد اولیه با کیفیت و تجهیز سلف های دانشجویی، مهم ترین عاملی است که به جد توسط مسؤولان دانشگاه برای تضمین سلامت و رفاه حال دانشجو معلمان، انجام می شود.

رئیس دانشگاه فرهنگیان، در پایان با قدردانی از مجموعه فعالیت ها و اقدامات موثر مدیریت های استانی، روسای پردیس ها و مراکز دانشگاه فرهنگیان طی روزهای اخیر در راستای تداوم آموزش های کارآمد حضوری، اظهار داشت: واحدهای دانشگاه در برخی استان ها همچون دانشگاه فرهنگیان بوشهر توسط مسؤولان استان از جمله استاندار به عنوان سرآمد در تداوم آموزش حضوری، معرفی شدند.

انتهای پیام