دوشنبه 30 مهر 1403

معرفی عجیب سرمربی جدید در تیک‌تاک / ویدیوی جذاب بارسا برای فلیک: چشم آبی 1.78 متری!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
معرفی عجیب سرمربی جدید در تیک‌تاک / ویدیوی جذاب بارسا برای فلیک: چشم آبی 1.78 متری!

بارسلونا بعد از امضای قرارداد با هانسی فلیک به عنوان سرمربی ویدیویی جذاب برای معرفی او به هواداران در تیک‌تاک منتشر کرد.

به گزارش "ورزش سه"، امروز بعد از ظهر انتظار بارسایی‌ها برای پیدا شدن جانشین ژاوی به پایان رسید و باشگاه بارسلونا رسما از سرمربی جدیدش رونمایی کرد: هانسی فلیک آلمانی.

از مدتی پیش مشخص بود که گزینه اول بارسلونا هانسی فلیک است و در نهایت او امروز رسما با حضور در دفتر باشگاه سرمربی بلوگرانا شد. بارسلونا در بخشی از برنامه معرفی این سرمربی آلمانی ویدیویی در تیک‌تاک منتشر کرد که به شدت مورد توجه قرار گرفته است.

حساب رسمی بارسلونا در شبکه اجتماعی تیک‌تاک با حضور هانسی فلیک به عنوان نقش اول این ویدویی کمیک را منتشر کرد. در این دیوید فلیک که نقش اول را بازی می‌کند خودش را به شکلی معرفی می‌کند که معمولا در سایتهای استخدامی از آن برای معرفی کلی فرد کارجو استفاده می‌شود.

فلیک مقابل دوربین قرار گرفته و می‌گوید: سرمربی، قد 1.78، چشمهای آبی". ویدیو در نهایت با چشمک هانسی فلیک رو به دوربین تمام می‌شود.

این ویدیوی کوتاه دستمایه انواع و اقسام شوخی‌ها با سرمربی جدید بارسلونا شده است. هواداران بارسا که از استخدام این مربی کاربلد آلمانی خوشحالند از این ویدیو هم استقبال کرده‌اند.

معرفی عجیب سرمربی جدید در تیک‌تاک / ویدیوی جذاب بارسا برای فلیک: چشم آبی 1.78 متری! 2
معرفی عجیب سرمربی جدید در تیک‌تاک / ویدیوی جذاب بارسا برای فلیک: چشم آبی 1.78 متری! 3
معرفی عجیب سرمربی جدید در تیک‌تاک / ویدیوی جذاب بارسا برای فلیک: چشم آبی 1.78 متری! 4