شنبه 31 شهریور 1403

معمولا همیشه به ملوان ظلم می‌شود / زارع: این بازیکن من را دعوت کنید!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
معمولا همیشه به ملوان ظلم می‌شود / زارع: این بازیکن من را دعوت کنید!

سرمربی تیم ملوان درباره شرایط فنی تیمش پس از پیروزی دو گله مقابل شمس آذر قزوین صحبت کرد.

به گزارش ورزش سه، مازیار زارع سرمربی تیم ملوان بندر انزلی پس از پیروزی 2 بر صفر این تیم مقابل شمس آذر قزوین در نشست خبری حاضر شد و در گفتگو با خبرنگاران و اصحاب رسانه اظهار داشت: خوشحالم که توانستیم 3 امتیاز بازی را بگیریم. این 3 امتیاز را به هوادار عزیزمان و خانواده‌اش تقدیم می‌کنم، هواداری که در اصفهان از دست دادیم. بازی خیلی جان‌داری بود، ما خیلی خوب شروع کردیم و سریع به 2 گل رسیدیم. بعد از آن خیلی راحت یک پنالتی دادیم که خوشبختانه حبیب آن را مهار کرد. در نیمه دوم موقعیت‌های خیلی خوبی داشتیم که می‌توانستیم باز هم به گل برسیم. اعتقاد داشتم باید گل‌های بیشتر می‌زدیم و از نتیجه بازی با اینکه 2 بر صفر بردیم، راضی نیستم. به بچه‌ها هم گفته بودم که باید در نیمه دوم هم به برتری دست پیدا کنیم که متاسفانه این اتفاق رخ نداد.

ویدئو: 353578

او ادامه داد: می‌دانستیم که تیم حریف روی ایستگاهی و پرتاپ اوت خیلی خطرناک است، می‌دانستیم از چه بازیکنانی استفاده کنیم. می‌دانستیم از سمت راست ارسال‌های خیلی خوبی دارند که جلوی آن را گرفتیم. به هواداران ملوان و مجموعه تیم تبریک می‌گویم که مستحق این برد بودند

سرمربی تیم ملوان همچنین تاکید کرد: اینجا واقعاً به ما ظلم می‌شود. من فکر می‌کنم صحیح نیست که در برخی بازی‌ها از VAR استفاده شود، در برخی بازی‌ها نه. 100 درصد آن صحنه پنالتی بود ولی من نمی‌خواهم در خصوص داوری صحبت کنم. در آن صحنه کاملا مسیر توپ با برخورد به دست عوض شد و پنالتی بود. به ما دارد ظلم می‌شود و طبق معمول تیم ملوان از ان تیم‌هایی است که مورد ظلم واقع می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال ملوان در خصوص تاخیر در برگزاری نیمه دوم به خاطر وخامت حال یک هوادار گفت: اول این را بگویم که من نمی‌دانم چرا به خاطر اتفاقات فولاد‌شهر به دادگاه احضار شدم و امیدوار هستم ختم بخیر شود چون نمی‌دانم از کجا و چه کسی شکایت کرده. امروز من مطمئن شدم که حال هوادار خوب است و وقتی همه‌چیز خوب بود، بازی برگزار شد. شما درست می‌گویید که انگار باید یک اتفاق تلخی رخ بدهد و ما درس بگیریم. نمی‌دانم حالا چرا گرفتاری برای مردم شهرم زیاد شده و امیدوارم این اتفاقات دیگر تکرار نشود و از مردم شهرم و حتی مردم ایران دور شود ولی متاسفانه برای هواداران تیم ما رخ می‌دهد که امیدوار دیگر نباشد.

سرمربی ملوان درباره وضعیت فنی تیمش گفت: در مورد تیم شمس آذر می‌دانستیم از که بالا پرس می‌کنند و راهکار ما این بود که 4 بازیکن آنها را از جریان بازی خارج کنیم. بازی مستقیم و هدفمند داشتیم که این همه موقعیت تک به تک داشتیم و تیم نشان داد که می‌تواند روی سرعت کار کند. به بچه‌ها هم گفتم که من از نتیجه نیمه دوم راضی نیستم و اگر هر دو نیمه را جدا ببینیم، ما در یک نیمه 2 بر صفر بردیم و در نیمه دیگر مساوی بدون گل داشتیم. موقعیت های خوبی داشتیم ولی بی دقت بودیم. فوتبال تیم ما رضایت کننده است اما فقط برای امروز و تیم فقط چند ساعت می‌توانند خوشحال باشند. بازی بعدی ما به گونه‌ای است که پیش بینی یک بازی سخت را دارم و مهره های خوبی تیم حریف ما دارد.

وی افزود: می‌خواهم خواهشی هم از کادر فنی تیمی داشته باشم و به کادرفنی تیم ملی بگویم که یک نگاه ویژه‌ای به حبیب فرعباسی داشته باشند. فکر می‌کنم حقش است که به تیم ملی دعوت شود. فقط در حد پیشنهاد است و نمی‌خواهم دخالت کنم و به عنوان یک پیشنهاد می‌گویم چون می‌بینم که زحمت می‌کشد و حقش است که به تیم ملی دعوت شود.

معمولا همیشه به ملوان ظلم می‌شود / زارع: این بازیکن من را دعوت کنید! 2