یک‌شنبه 1 مهر 1403

مغز تن‌هاخ سوت کشید: چطور این موقعیت گل نشد

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
مغز تن‌هاخ سوت کشید: چطور این موقعیت گل نشد

منچستریونایتد در اواسط نیمه اول بازی مقابل کریستال پالاس دوبار متوالی تیرک دروازه حریفش را لرزاند.

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد در بازی هفته پنجم لیگ برتر انگلیس مقابل کریستال پالاس قرار گرفت و به تساوی 0-0 دست پیدا کرد.

یونایتد در جریان این بازی حملات زیادی را روی دروازه حریفش ترتیب داد که به نتیجه ختم نشد و بازی خارج از خانه را در نهایت با کسب تنها یک امتیاز به پایان رساند.

جدی‌ترین موقعیت گلزنی یونایتد در دقیقه 27 رقم خورد که اریک تن‌هاخ مانند شاگردانش باور نداشت دو بار تیرک افقی دروازه دین هندرسون به لرزه درآمده اما گلی به ثمر نرسید.

آلخاندرو گارناچو در مسیر حرکت به دروازه پاس دقیق دیوگو دالو را بدون کنترل کردن با ضربه قوس‌دار پای راست به سمت چارچوب دروازه فرستاد که دور از دستان هندرسون به تیرک افقی برخورد کرد و بلوکه شد.

این توپ درست مقابل برونو فرناندز فرود آمد که چندین قدم دورتر از گارناچو به سمت دروازه راه افتاده بود و با ضربه چکشی شانس گلزنی خود را امتحان کرد.

ضربه فرناندز پس از برخورد با زمین ارتفاع گرفت و در نزدیکی جایی که ضربه گارناچو برخورد کرد، به تیرک اصابت داشت و سپس به بیرون رفت.

هم گارناچو و هم فرناندز برای از دست دادن این موقعیت افسوس خوردند و وقتی بازی با تساوی به پایان رسید، بیشتر اهمیت به گل رسیدن در موقعیت‌های مختلف بازی را درک کردند.

مغز تن‌هاخ سوت کشید: چطور این موقعیت گل نشد 2
مغز تن‌هاخ سوت کشید: چطور این موقعیت گل نشد 3