پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

مقاومت سیدحسین بعد از 388 دقیقه شکست

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
مقاومت سیدحسین بعد از 388 دقیقه شکست

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، کاپیتان باتجربه استقلال که امسال در فرم ایده‌آل دروازه‌بانی قرار دارد و توانسته بازی‌های خوبی را برای تیمش انجام بدهد، بعد از 4 مسابقه متوالی که کلین‌شیت کرده بود، امروز مقابل مس رفسنجان گل خورد. سیدحسین حسینی در هفته هفدهم لیگ برتر مقابل ملوان در دقیقه 65 دروازه‌اش باز شد و بعد از آن در هفته‌های هجدهم، نوزدهم، بیستم و بیست و یکم موفق شد دروازه خود...

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، کاپیتان باتجربه استقلال که امسال در فرم ایده‌آل دروازه‌بانی قرار دارد و توانسته بازی‌های خوبی را برای تیمش انجام بدهد، بعد از 4 مسابقه متوالی که کلین‌شیت کرده بود، امروز مقابل مس رفسنجان گل خورد.

سیدحسین حسینی در هفته هفدهم لیگ برتر مقابل ملوان در دقیقه 65 دروازه‌اش باز شد و بعد از آن در هفته‌های هجدهم، نوزدهم، بیستم و بیست و یکم موفق شد دروازه خود را بسته نگه دارد و به موفقیت تیمش کمک کند.

گلر ملی‌پوش استقلال امیدوار بود در بازی امروز مقابل مس رفسنجان هم دروازه خود را بسته نگه دارد و چهاردهمین کلین‌شیت فصل را به نام خود ثبت کند، اما سجاد شهباززاده مانع از این امر شد و در دقیقه 3 دروازه حسینی باز شد.

با همه این تفاسیر سیدحسین که یک رکورد ویژه را در گل نخوردن‌های متوالی ثبت کرده بود، بعد از 388 دقیقه مقاومت و کلین‌شیت در نهایت مقابل مس رفسنجان دروازه‌اش باز شد تا یک کلین‌شیت دیگر را هم از دست بدهد.

انتهای پیام /